1. veljače

ESPORT industrija budućnosti – saznajte sve na radionici u Osijeku

Sandra Simunovic/PIXSELL

Gaming industrija, Esports i streaming su najbrže rastuće grane u 21. stoljeću

Interaktivna radionica ESPORT – industrija budućnosti, održat će se 1. veljače 2022.  u 18 sati u prostoru Info-centra za mlade Osijek, Kralja Zvonimira 15.

Prva je ovo u nizu radionica u kojima će mladi (od 15 do 30 godina), ali i drugi zainteresirani (roditelji, nastavnici…) moći saznati više o iskustvu GAMING i ESPORT industrije.  

Radionicu će voditi Tanja Kaučić i Hrvoje Jugec iz tvrtke Glow Empire.

Čovjek oduvijek ima potrebu za zabavom, druženjem i igrom. Ta potreba se mijenjala iz stoljeća u stoljeće, od jednostavnih aktivnosti prenošenih iz naraštaja u naraštaj, preko sporta, različitih vrsta kazališta i literature do radija, kina i televizije u 20 stoljeću. Video igre su jedan od zadnjih dosega zabave koja je obilježila i početak ovog tisućljeća. Razvoj tehnologije je omogućio neslućene razine ove vrste zabave, no i dalje ju obilježava interaktivnost i mogućnost da korisnik značajno sam odlučuje o tijeku igre.

Gaming industrija, Esports i streaming su najbrže rastuće grane u 21. stoljeću. No, malo je onih koji jako dobro poznaju ovu industriju, a puno nepoznanica i nerazumijevanja. Posebice ako se na nju gleda ne isključivo kao hobi, strast i način provođenja slobodnog vremena,  nego kao karijeru.

Baviti se gaming industrijom je nešto što u startu izaziva podijeljena razmišljanja. S jedne strane govori se o velikoj mogućnosti zarade, vlastitim raspolaganjem radnog vremena, mogućnosti za kreativnost i osobno i profesionalno ostvarenje. S druge strane, dugotrajno bavljenje isključivo tehnologijom i odmak od  kvalitetne povezenosti s obitelji, prijateljima, prirodom je vrlo sklisko područje pa je potrebno osvijestiti i educirati sve one koji razmišljaju baviti se ovim područjem.

Vlada predodžba da u industriji videoigara rade većinom programeri, a da je gejming industrija namijenjena isključvo nekolicini najboljih igrača videoigara. No, u cijelom procesu kroz različite faze sudjeluje velik broj stručnjaka; pisaca, koncept umjetnika, programera, tehničkih menadžera, testing odjela, psihologa, marketinških i prodajnih stručnjaka.. Možemo reći da je gaming industrija timski posao u kojem se isprepliću mnoge grane informatike, primijenjene umjetnosti, psihologije, marketinga i ekonomije.

U kontekstu prepoznavanja Osijeka kao grada rastuće software industrije, kroz niz radionica želimo potaknuti otvorenu komunikaciju s mladima i njihovo kritičko razmišljanje,  razbijati mitove, osvijestiti ih i educirati, ali i sve one koji se bave mladima, o veličini esport industrije i svemu što ona nudi.

Radionica će se održati uživo, u prostoru Info-centra za mlade Osijek, s ograničenim brojem sudionika, sukladno aktualnim epidemiološkim mjerama.

Stoga je potrebno prijaviti se putem online prijavnice (do 30. siječnja).

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari