Na štandu će ih čekati i strani volonteri iz Španjolske i Francuske koje će s njima podijeliti i svoje osobno iskustvo mobilnosti
I ove godine mladi imaju priliku besplatno putovati i tako
usavršiti strani jezik, upoznati nove ljude i mjesta te izaći iz
svoje “zone komfora”. Svaki listopad rezerviran je za Time to
move kampanju. I ove godine PRONI Centar pripremio je različite
aktivnosti putem kojih mladi mogu saznati više o ovim prilikama.
Štand mobilnosti
U petak 8. listopada od 11 do 13 sati mladi nas
mogu posjetiti na štandu ispred Studentskog centra Osijek te iz
“prve” ruke saznati više o prilikama za mobilnost.
Na štandu će ih čekati i strani volonteri iz Španjolske i
Francuske koje će s njima podijeliti i svoje osobno
iskustvo mobilnosti (kako su se odlučili doći volontirati, kako
su to ostvarili). Pripremili smo za tebe zanimljive letke koje
ćemo ti podijeliti. Osim toga imat ćeš priliku osvojiti i jednu
od nagrada.
Treasure hunt “Pronađi priliku za sebe”
U srijedu 13. listopada od 11 do 13 sati pozivamo mlade da nam se
pridruže u Treasure hunt avanturi ili “lovu na blago” u
Parku kralja Petra Krešimira IV. U sklopu potrage za blagom
imat će prilike saznati što je Eurodesk te više o različitim
prilikama za mobilnost. Predstavit ćemo im prilike za
studiranje, volontiranje u inozemstvu te prilike za sudjelovanje
u razmjenama mladih. Za sudjelovanje se možeš prijaviti
ovdje.
Osim toga u listopadu donosimo i članke i videe na temu
mobilnosti putem kojih će mladi koji su već iskusili neke od ovih
prilika ispričati kako su se oni odlučili sudjelovati te kako im
je bilo. Članke i videe možete pratiti na mrežnoj stranici
Info-centra za mlade Osijek te našem Youtube kanalu.
Time to move kampanja održava se svake godine u listopadu, a
organizira ju EURODESK mreža, kako na europskoj tako i na
nacionalnoj razini. Kampanja se održava s ciljem širenja znanja o
mobilnosti te otkrivanju iskustava i prednosti Erasmus+ programa.
PRONI Centar za socijalno podučavanje, kao jedan od
multiplikatora hrvatske EURODESK mreže svake godine sudjeluje u
obilježavanju kampanje.