
Radionice su namijenjene učenicima 3., 4., 7. i 8. razreda osnovnih škola. Traju po 45 minuta, a sudjelovanje za učenike je u potpunosti besplatno
Tijekom svibnja, osnovnoškolci u nekoliko škola u Osijeku i okolici imat će priliku sudjelovati u zanimljivim i edukativnim radionicama u sklopu projekta STEMpo – Ritam zajednice: Digitalne kompetencije za humani razvoj. Projekt provodi DKolektiv – organizacija za društveni razvoj, uz podršku partnera i sufinanciranje Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.
Radionice su namijenjene učenicima 3., 4., 7. i 8. razreda osnovnih škola, a njihov je cilj približiti STEM i digitalne tehnologije djeci kroz teme koje potiču solidarnost, toleranciju, održivost, kritičko razmišljanje i brigu za zajednicu. Djeca će uz pomoć računala, interneta i informacijsko-komunikacijske tehnologije učiti kako odgovorno koristiti digitalne alate, kako pretraživati informacije, razumjeti autorska prava, razvijati komunikacijske vještine, ali i kako doprinijeti inkluzivnijem i pravednijem društvu.
Tijekom svibnja radionice će se održavati u osnovnim školama Franje Krežme, Frana Krste Frankopana, Ljudevita Gaja, Vladimira Becića, Hinka Juhna i Ivana Brlić Mažuranić. Učenici će obrađivati teme poput sigurnosti na internetu, informacijskog pretraživanja, komunikacijskih vještina, ljudskih prava, medijske i vizualne pismenosti, autorskih prava te održivog razvoja.
Radionice traju po 45 minuta, a sudjelovanje za učenike je u potpunosti besplatno. Kroz interaktivne metode, učenici će imati priliku učiti kako digitalne vještine mogu koristiti za osobni razvoj, ali i za dobrobit zajednice kojoj pripadaju.

Osim DKolektiva, projekt okuplja i brojne partnere: Filozofski fakultet Osijek, kao i šest osnovnih škola – OŠ Franje Krežme, OŠ Frana Krste Frankopana, OŠ Hinka Juhna iz Podgorača, OŠ Ivana Brlić Mažuranić iz Strizivojne, OŠ Ljudevita Gaja i OŠ Vladimira Becića.
Projekt STEMpo nastavlja s misijom jačanja digitalnih i društvenih kompetencija mladih, potičući ih da tehnologiju koriste ne samo kao alat za učenje, već i kao sredstvo stvaranja pozitivnih promjena u svojoj zajednici.