šoping ludilo

Zašto kod nas popusti na Crni petak nisu kao u Americi? ”Naši trgovci još nisu shvatili jednu stvar…”

Emica Elveđi/PIXSELL

''Vidimo da se popusti u Hrvatskoj kreću od 25 do 30 posto, eventualno 50 posto. Piše negdje 70 posto, ali kad se uđe u prodavaonicu onda su to artikli koje potrošači ne bi uzeli ni da im se nude zabadava'', kaže predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu prava potrošača

Velik novac je u pitanju kad je riječ o Crnom petku, a
ovogodišnji bi trebao biti najjači dosad. Prognoze su da će
potrošnja biti 10 posto veća nego lani. Međutim, popusti ipak
nisu kao u Americi.

“Vidimo da se popusti u Hrvatskoj kreću od 25 do 30 posto,
eventualno 50 posto. Piše negdje 70 posto, ali kad se uđe u
prodavaonicu onda su to artikli koje potrošači ne bi uzeli ni da
im se nude zabadava”, kaže za RTL Danas Ana Knežević,
predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu prava potrošača.

Zašto je to tako?

“Naši trgovci još nisu valjda shvatili da je ovo prilika da svu
robu snize jako puno, da se riješe svih starih zaliha i da nabave
novu robu”, ističe Knežević.

“Sin je krenuo kupiti jaknu za zimu, ostali smo bez jakne –
prerastao je sve, tako da idemo u dućan. Uštedjet ćemo 25 posto”,
poručuje Tamara Pradegan iz Zagreba.

Marijana Kovačević iz Zagreba savjetuje kupnju
preko interneta.

“Mislim da je bolje preko interneta, definitivno – veći su
popusti nego u trgovinama. I startna cijena je jeftinija preko
interneta”, govori Marijana.

I pri kupnji preko interneta, ali i u trgovinama, dobro čitajte
etikete, ali i sitna slova.

“Ta etiketa će vam dosta toga otkriti, ako je ona stara,
zgužvana, prelijepljena nekoliko puta, ako vidite tragove malih
narančastih mrvica, ili crvenu kemijsku – to je znak da je to
stari odjevni predmet, koji nužno ne mora biti loš, ali može biti
i s oštećenjima koje ne vidite na prvu”, tvrdi Permerl
Zoko
.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari