analiza rtl direkta

Kako mladi vozač od 23 godine smije voziti auto od 500 konjskih snaga koji može juriti i 300 kilometara na sat?

Ilustracija (Dino Stanin/PIXSELL)

Nedavna nesreća dogodila se na jednom od organiziranih car meetova

Kako mladi vozač od 23 godine smije voziti auto od 500 konjskih
snaga koji može juriti i 300 kilometara na sat i zašto već osam
godina nema nikakvih ograničenja za mlade vozače?

“Bio je zakon, ali jednostavno taj zakon se pokazao da nije
dobar. Jer su bogati i bahati kupovali aute na strane tablice, a
s druge strane mladi od 18 se nisu mogli zaposliti nigdje jer su
u firmama gdje su htjeli raditi imali samo jače aute”, kaže
prometni stručnjak Goran Husinec za
RTL Direkt.

Što će uopće nekome auto od petsto konja, koji pojuri do 310
kilometara na sat u sekundi ako ga ne vozi po stazama za utrke?

“Ljudi koji vole aute će uložiti svaku lipu u taj auto, ali oni
nemaju realno, mislim ne procjenjujem ja ničije financijsko
stanje, ali oni će doći tamo i hvaliti se što su napravili na
svom autu, družiti se, a on će doći tamo i praviti se važan”,
objašnjava profesionalna vozačica Tamara
Sudarević.

Nedavna nesreća dogodila se na jednom od organiziranih car
meetova. Njih se može vidjeti gotovo svaki vikend po raznim
parkinzima ili čak garažama – no, nisu svi isti.

“Pa na cesti sigurno ne u punom potencijalu, a još pogotovo ne na
parkingu”, poručuje Valentin Novak Stanko,
suosnivač portala autoscena.hr.

Ne postoji zakonska zapreka da vozač početnik kupi, dobije ili
registrira takav automobil, i to ne samo kod nas. “Ja bi sa
svojeg stajališta rekao da to nije problem cestovnog prometa nego
da je to društveni problem. To je slučaj mladog čovjeka koji je
upravljao vozilom vrijednosti koju prosječni čovjek za svog
života u RH ne može zaraditi”, govori Miljenko Gočin,
vlasnik učilišta za cestovni promet.

Husinec na pitanje kako da dođe do toga da mladi ne voze takve
automobile, odgovara: “Jednostavno treba ih educirati i educirati
njihove roditelje i one koji im daju takav auto.”

Jedan je od najiskusnijih na auto sceni u Hrvatskoj i tvrdi:
mjesta okupljanja su normalno mjesto druženja ljudi s istim
interesima, a ne sajam divljaka.

“To je problem, mi generalno bi željeli da se napravi nekakvo
mjesto i radimo na tome gdje će se moći takve akcije odvijati,
ali ne među ljudima nego na sigurnom mjestu”, dodaje
Novak Stanko.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari