Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama
Trgovački lanac Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti
asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda
životinjskog podrijetla, pišu njemački mediji.
Na policama trgovina u Njemačkoj sve je
više vegetarijanskih i veganskih proizvoda.
Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih
proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za
mliječne proizvode, kao i za meso, prenosi Fenix-magazin.
Lidl se želi prilagoditi novim trednovima te najavljuje smanjenje
udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.
Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj
način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački
mediji.
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda
životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.
Ne treba očekivati da će ova promjena brzo zaživjeti i na
policama hrvatskih Lidl trgovina, ali sigurno je da u budućnosti
isto možemo očekivati i kod nas.