Porast troškova, nedostatak radnika i energetska kriza u Europi dižu cijene i ski karata
Što prije rezerviraš i uplatiš – to je jeftinije. Dobro to znaju
skijaši koji svoj odmor rezerviraju sve ranije jer stiže, cijenom
nikad paprenija skijaška sezona. Za RTL su se javili i iz jednog od
Hrvatima omiljenog austrijskog skijališta.
Austrija. Italija. Francuska. BiH. Skijaši u punoj brzini već
sada rezerviraju popularne destinacije. Najskuplji je naravno
hrvatski tjedan.
“To su Katschberg i Nassfeld gdje postoje vrhunski family hoteli.
Od Italije Passo Tonale, Marilleva Folgerida i klasičan Kronplatz
koji je vrlo tražen”, poručuje Dalibor Čanaglić,
voditelj odjela skijanja u turističkoj agenciji.
Tražena je puna oprema za najam – od skija, pancerica do štapova
i kaciga.
“Četveročlana obitelj treba izdvojiti za nekakvih tjedan dana
1500 kuna manje više za četiri kompleta”, kazala je Nela
Goreta Gombač, voditeljica skijaškog servisa.
Gužva je bila na ski sajmu.
“Cijene su ove godine paprene, to kao nikad stvarno, još nemamo
konkretne planove”, tvrdi Mario Žgela iz
Županje.
Porast troškova, nedostatak radnika i energetska kriza u Europi
dižu cijene i ski karata.
“Otišle su trenutno 10 do 15 posto u odnosu na lani, tu možda i
nije kraj, možda će biti još neko povećanje. Ne mogu garantirati
kakva će struja biti u prvom i drugom mjesecu”, izjavio je
Čanaglić.
Dnevna ski karta bit će 53 eura u poznatoj skijaškoj destinaciji,
austrijskom Obertauernu, omiljenom velikom broju Hrvata.
Pripremaju se za sezonu od 25. studenog.
“Na neki način mi smo sretnici u Obertauernu jer ne moramo
povećati cijene puno za razliku od drugih resorta i mjesta jer
većine imamo energije iz prirodnih resursa. Imamo bioenergetski
sustav grijanja koji uključuje 80 posto od svih hotela u
Obertauernu”, poručio je Mario Siedlar, direktor
Turističke zajednice Obertauerna.
A velik je interes već sada i za Jahorinu, u BIH, gdje je ski
karta, kažu nam, 25 eura.
“Planina će u punom kapacitetu dočekati ovu zimu unatoč velikim
najavama iz skijališta iz Europe da će smanjiti kapacitete zbog
uštede energenata, mi na sreću nemamo problem s tim”, tvrdi
Jelena Škrba, brand i marketing menadžer u
Olimpijskom centru Jahorina.
Dio agencija kaže da bi i unatoč neizvjesnoj zimi, ova sezona
mogla biti bolja nego rekordne 2019.