Ovo što se događa u našoj industriji u posljednjih nekoliko tjedana više nije normalno, rekao je viši menadžer Essityja, aludirajući na velike troškove koji idu na sirovine i na potrošnju energije
Švedska tvrtka Essity, jedan od najvećih svjetskih proizvođača
higijenskih potrepština za široku potrošnju, upozorava da će
povećati cijene proizvoda poput toaletnog papira i rola
kuhinjskog papira. Ako ste mislili da to nema veze s nama u
Hrvatskoj, prevarili biste se, jer je riječ o proizvođaču koji
drži globalne brendove poput Tempa, Zewe, Lotusa, Vinde i TENA-e.
Viši menadžer Essityja rekao je kako će se potrošači uskoro i
sami uvjeriti u porast cijena higijenskih papirnatih proizvoda.
“Da bismo kompenzirali trendove troškova, mi u
Essityju morat ćemo povećati cijene za ukupno gotovo 20
posto”, rekao je voditelj Essityjeva poslovanja robe široke
potrošnje, Volker Zöller za njemački medijski
portal T-Online.
“Ovo što se događa u našoj industriji u posljednjih nekoliko
tjedana više nije normalno”, rekao je, aludirajući na velike
troškove koji idu na sirovine i na potrošnju energije.
Istaknuo je da su posebno ‘skočile’ cijene celuloze te dodao da
problemi lanaca opskrbe i logistike dodatno pogoršavaju poteškoće
s kojima se suočava tvrtka.
‘Poskupljenja su neizbježna’
“Cijene logistike u nekim su se slučajevima učetvorostručile, što
je dodatno pogoršalo situaciju. U sljedećih nekoliko mjeseci
situacija se neće poboljšati pa su stoga poskupljenja
neizbježna”, rekao je Zöller, te dodao da pregovori s trgovcima
već traju. Napomenuo je kako s većinom s većinom klijenata imaju
otvorene ugovore, upravo kako bi mogli što brže reagirati, no
smatra kako bi hitno trebalo prilagoditi čak i one dugoročne.