"Četvrta smjena - nevidljivi rad" pokreće kampanju osvještavanja javnosti o svakodnevnom ženskom neplaćenom kućanskom radu
Mreža udruga civilnog društva “Četvrta smjena – nevidljivi rad”
pokreće kampanju osvještavanja javnosti o svakodnevnom ženskom
neplaćenom kućanskom radu.
Naime, posljednje istraživanje na koje se pozivaju je ono s
Odsjeka za sociologiju Filozofskog fakulteta koje je pokazalo da
žene same obavljaju čak 83 posto kućanskih poslova.
U 16,6 posto slučajeva partneri ih ravnopravno dijele, a muškarci
sami obavljaju poslove u samo 0,4 posto slučajeva. Cilj nove
kampanje je potaknuti ravnopravniju podjelu, odnosno veću
uključenost muškaraca u kućanske obveze. Organizatori kažu – već
se zahuktala kampanja na društvenim mrežama.
“Javilo nam se 50 žena sa svoji pričama, malo manje ih salju
slike a više ih šalju priče i lijepo je vidjeti da se možemo više
poistovjetiti jedne s drugima. Jer ako osvjestimo nižu
razinu automatski ce se mškarci više uključivati, a žene manje
buniti premda je to možda krivo reći, a s druge strane očekujemo
da ćemo i otvoriti problem”, kaže Anja
Mihajlović, voditeljica programa.