Slavonija i Baranja nadaleko su poznati po svojim gastro specijalitetima – od kulena, čvaraka, kobasica, do kvalitenih vina i domaće rakije.
Nažalost većina posjetitelja Lijepe naše ove proizvode nikada ne
okusi jer je njihova zastupljenost u drugim dijelovima zemlje,
posebice priobalja, poprilično slaba. U Slavonskom Brodu tu su
sliku odlučili promijeniti i to putem jedinstvenog projekta
«Slavonska košarica».
Ideja «Slavonske košarice» je okupiti i povezati
sva Obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva u Slavoniji i
Baranji, a kako bi na taj način jednostavnije i brže došli na
tržište. Jedino tako možemo biti konkurentni, smatra
gradonačelnik Slavonskog Broda, Mirko Duspara.
Svoj proizvod potrebno je potencijalnim kupcima i prikladno
predstaviti jer više nije dovoljna samo kvaliteta. Svjesni su
toga i mali proizvođači koji se još uvijek ne znaju nositi s tim
novim i modernim pravilima tržišta.
Upravo u tome bi im trebala pomoći «Slavonska košarica»,
kako bi u konačnici i naši OPG-ovi dobili dio sve većeg tržišnog
kolača. Inače, ovaj klaster zasada broji 28 subjekata, a vjeruju
da će ih nagodinu biti puno više.
Tekst i video: STV