Danas je u prepunoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Osijeku održano zbivanje pod nazivom Google Day, organizirano u suradnji s Google Adriaticom i profesorom Dragom Ružićem te njegovim asistenatima, Antunom Bilošom i Ivanom Kelićem, koji redovito prate zbivanja u vezi marketinga i tehnologije. Predavanja su okupila velik broj studenata i sve one zainteresirane za e-marketing.
Prvo predavanje je održao Nikola Jellačić,
industry manager iz Googlea, koji je rekao nešto više o
proizvodima i načinu poslovanja te tvrtke te je spomenuo i
zanimljive projekte poput Googleovog samovozećeg automobila.
Tijekom predavnja je prisutnima pokazao nekoliko videa koji su na
šaljiv način prikazali kupnju putem interneta s kakvom se
vjerojatno velik broj ljudi dosad imao prilike susresti.
Kasnije je iza katedre stao i Joško Mrndže,
country manager Adriatic regije, koji je, zajedno s kolegom iz
Googlea, odgovarao na pitanja publike. Nekolicinu prisutnih je
zanimao proces zapošljavanja u ovoj velikoj tvrtki te je, između
ostalog, napomenuto kako Google kod potencijalnih zaposlenika
cijeni diplomu (s bilo kojeg fakulteta).
Zatim je uslijedilo predavanje Damira Podhorskog
iz osječke agencije Escape, specijalizirane za internet marketing
i oglašavanje. Damir je predstavio agenciju, tj. objasnio je kako
su s godinama, od web development tvrtke, postali isključivo
internet marketing agencija fokusirana na PPC oglašavanje u
tražilicama Google i Yandex. Spomenuo je i partnere s kojima je
tvrtka dosad radila te da u Escapeu radi jedini hrvatski
certificirani Google AdWords trener, Miroslav
Varga (u Hrvatskoj je i jedna takva trenerica).
Podsjetimo, agencija je prije nešto više od mjesec dana
obilježila 10. godinu postojanja.
Posljednje predavanje na Google Dayju su održali: Igor
Jurić, Marin Lončar, Marina Obšivač i Zoran
Selinger – tim koji je prošle godine sudjelovao na
Google Online Marketing Challengeu i osvojio 1. mjesto u
Hrvatskoj te se plasirao među 15% najboljih na svjetskoj razini.
S prisutnima su podijelili svoje iskustvo s natjecanja te
objasnili na koji način se svi zainteresirani studenti mogu
prijaviti na GOMC. Nakon prošlogodišnjeg natjecanja su primili
nekoliko poslovnih ponuda, što je odličan poticaj svim studentima
da tijekom studiranja rade na sebi i sudjeluju u raznim
projektima jer im se to može višestruko isplatiti.
Tekst: Ana Mišin
FOTO: Ante
Vučemilović