Hrvatski građani, u nedavno provedenom Best Buy Award istraživanju tržišta, najveći broj glasova u kategoriji “Biljni čajevi koji blagotvorno djeluju na zdravlje, a najčešće se kupuju u ljekarnama” dali su osječkoj tvrtki Agristar.
Ispitanicima je u anketi postavljeno sljedeće pitanje””Navedite
naziv biljnih čajeva koji imaju blagotvorna svojstva na ljudsko
zdravlje, koji se najčešće kupuju u ljekarnama, a koji u
Hrvatskoj nude najbolji omjer cijene i kvalitete – prema vašem
osobnom iskustvu i/ili iskustvu vama bliskih osoba:” Pitanje je
bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni
odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive biljnih
čajeva koji se najčešće kupuju u ljekarnama, a koji prema
njihovom iskustvu, ili iskustvu njihovih kolega, nude najbolji
omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.
Najveći broj navoda ispitanika, a time i prvo mjesto u ovoj
kategoriji, osvojio je – “Agristar”. Ovim
rezultatom, osječka tvrtka Agristar, pozicionirala se ispred svih
drugih ponuđača u Republici Hrvatskoj kada je
riječ o prirodnim biljnim čajevima koji blagotvorno djeluju na
zdravlje, a koji se najčešće kupuju u ljekarnama. Istraživanja
Best Buy Award 2012/2013 provede se u skladu s
odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i
društvenih istraživanja’ koji su donijele
Međunrodna trgovačka komora (ICC) i
Europska udruga istraživačkih stručnjaka
(ESOMAR).
Osnovna je misija Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u
iskustvo i percepciju korisnika o proizvodima i uslugama za koje
se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best
buy) od strane samih korisnika. Cilj projekta i certifikata “Best
Buy Award” je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i
cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
Best Buy Award je projekt švicarske kuće
ICERTIAS – International Certification
Association kojeg u Hrvatskoj zastupa i provodi tvrtka
Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom
konzultantskom i revizorskom kućom PWC
(PricewaterhouseCoopers).