Tvrtka Borova dugi niz godina proizvodi popularne patike Startas, a sada su odlučili dati priliku svim kreativcimakako bi kreirali jedinstvene nove modele Startasa.
Prenosimo njihov poziv:
[blockquote]
Pozivamo dizajnere i timove da dođu na brifing u Borovo (Vukovar,
Dr. Ante Starčevića, 2/D) u ponedjeljak 24. veljače/februara
2014. u 11 sati i dostave svoje prijedloge nove kolekcije do
ponedjeljka 7. travnja 2014. do 16 sati
Borovo d.d. raspisuje, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi,
regionalni otvoreni natječaj za dizajn Startas jesen/zima
kolekcije 2014-15. Pozivamo dizajnere i timove da dođu na brifing
u Borovo (Vukovar, Dr. Ante Starčevića, 2/D) u ponedjeljak 24.
veljače/februara 2014. u 11 sati i dostave svoje prijedloge nove
kolekcije do ponedjeljka 7. travnja 2014. do 16 sati.
Predmet i cilj natječaja
Dizajn Startas jesen/zima kolekcije 2014-15 predstavlja značajan
pomak – od klasičnog Startasa koji je do danas prošao minimalne
strukturne promjene u odnosu na originalne modele Startas iz
1976. godine, prema suvremenom brendu tenisica koji se uspješno
potvrđuje u tržišnoj konkurenciji. Startasice, kao omiljene
tenisice niza generacija, prepoznatljive su na razini simbola, a
njihova je nematerijalna vrijednost daleko premašila cijenu na
policama. Želeći da i dalje ostanu tenisice za sve koji se s
njima identificiraju, priuštiva, široko prisutna obuća, Borovo
istovremeno želi probiti gornju granicu njihove upotrebnosti i
učiniti ih, u kolekciji jesen/zima, nosivima neovisno o
vremenskim prilikama; proširiti doseg Startasa iz najlakše i
‘najbezbrižnije’ kategorije obuće u jedan razred iznad. U
usporedbi s drugim urbanim tenisicama za jesen i zimu, Startas i
dalje treba biti ono što je – lagan, udoban, prirodan,
originalan, jednostavan, neopterećen, nepretenciozan i poletan.
Dodatnim bavljenjem tehničkim, konstruktivnim zahtjevima koja
nameće kolekcija za hladnije vrijeme, očekujemo da Startas stvori
preduvjete za osvajanje nove pozicije na regionalnom i globalnom
tržištu i ispunjavanje svog potencijala kultnog, no do danas
nedovoljno tržišno ostvarenog brenda.
Zahtjevi i kriteriji
Od dizajnera nove Startas jesen/zima kolekcije 2014-15 očekuje
se:
— predlaganje rješenja koja skladno objedinjuju i uravnoteženo
zastupaju funkcionalnu, tehnološku (proizvodnu), estetsku,
ekonomsku i ekološku komponentu proizvoda,
— razumijevanje tehnologije koja je do sada korištena u
proizvodnji* modela Startas tenisica i koja diktira izvedbu nove
jesenko/zimske kolekcije Startas te racionalno i inovativno
korištenje strojnih proizvodnih mogućnosti i prednosti ručnog
rada i dorade kako bi se krajnji proizvod dodatno pozitivno
vrednovao upravo na temelju aktualnog načina proizvodnje sa
značajnim udjelom ručnog rada,
— predlaganje rješenja koja slobodno i smjelo interpretiraju
bitne nematerijalne vrijednosti koje Startas utjelovljuje, a
izbjegavaju površno ili doslovno formalno oponašanje postojećih
modela Startas; istovremeno, podrazumijevamo da će predložena
rješenja logično pripadati brendu Startas odnosno da neće grubo
odstupati od prepoznatljivih materijalnih karakteristika
Startasa, što je dijelom uvjetovano jednakom tehnologijom
proizvodnje, a dijelom osobinama brenda
— predlaganje rješenja koja zadovoljavaju veliki dio ciljane
publike, jer proizvodnja malih serija Startasa nije ekonomski
isplativa; minimalna količina koju bi pojedini model s višebojnim
printom trebao ostvariti u proizvodnji je 2000 pari. Jednobojni i
kožni modeli mogu se proizvesti i u manjim serijama.
*Usmeni brifing u Borovu predviđa obilazak proizvodnih pogona i
razgovor s tehnolozima.[/blockquote]
Oni najbolji osvojiti će i novčane nagrade i to u iznosu 23.000
kuna za prvonagrađenog te 12.000 i 6.000 kuna za drugo i
trećeplasiranog.
Više detalja o natječaju potražite OVDJE, a novosti o Startasu kao i o natječaju
pratite na njihovoj Facebook
stranici.