Kravica Jagoda ‘pomela’ konkurenciju!

Na Danima komunikacija – Meggle proglašen oglašivačem godine s najboljom cjelovitom kampanjom "Želite li biti sigurni da jedete domaće?"

U sklopu Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala
marketinških komunikacija, koji se održavao 18./19. svibnja u
Rovinju, u okviru natjecanja IdejaX koje nagrađuje najkreativnije
radove realizirane u svim vrstama medija među ukupno prijavljenih
106 radova od strane 20 agencija i 61 oglašivača, Meggle je dobio
prestižnu nagradu za “Oglašivača godine” dok je njihova reklamna
agencija Imago proglašena “Agencijom godine”.

U kategoriji cjelovita kampanja najviše glasova žirija dobila je
Meggle kampanja “Želite biti sigurni da jedete domaće?” koju je
za njih kreirala Imago reklamna agencija.

“Meggle Hrvatska, danas je treća mljekara u Hrvatskoj s
prepoznatljivom tradicijom proizvodnje visokovrijednih proizvoda
iz najkvalitetnijeg mlijeka. Meggle uzima najbolje iz mlijeka i
pretvara ga u sasvim poseban doživljaj, a osim u izboru sirovina
za svoje visokokvalitetne proizvode zna prepoznati najbolje i u
komunikaciji. Zato su dobivene nagrade potvrda za trud i
kreativni rad koji smo zajednički s agencijom uložili u ovu
kampanju a koja je naišla na veliki pozitivan efekt kod
potrošača,” poručili su iz Megglea.

Također, zahvalili su svojim potrošačima na vjernosti te svojoj
agenciji, a posebno kravici Jagodi na mudrim riječima:

“Krave su komplicirane,
zato uživajte u gradskom životu dok domaći sir i
vrhnje

za vas sprema Meggle!”

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari