Ožujsko pivo, vukovarska tvornica Borovo i INmusic održali su danas u prostorijama Borova događanje za novinare na kojem su predstavili službene festivalske gumene čizme, proizvedene s ponosom i u jedinstvenoj suradnji triju najvećih domaćih brendova u svojim kategorijama.
Ove su čizme posebno izrađene za ovogodišnji jubilarni
deseti INmusic festival kako bi se nagradili vjerni
obožavatelji vodeće hrvatske glazbene manifestacije. Riječ je o
limitiranoj seriji čizama koje je najpoznatiji hrvatski
proizvođač kožne, gumene i gumeno-platnene obuće – tvrtka Borovo
– izradio u suradnji s Ožujskim pivom, glavnim sponzorom INmusic
festivala. Limitirano izdanje festivalskih čizama neće se naći u
slobodnoj prodaji, nego će različitim aktivacijama na društvenim
mrežama, prije svega na Ožujsko Facebook stranici, biti
podijeljeno najvjernijim fanovima Žuje, INmusica i Borova.
Na događanju u Borovu o ovoj uspješnoj kreativno-poslovnoj
suradnji govorili su direktorica marketinga i istraživanja
tržišta Borova Jasmina Matiša, voditeljica korporativnih
komunikacija Zagrebačke pivovare Tina Puhalo Grladinović i
direktor INmusic festivala Zoran Marić.
Jasmina Matiša tim je povodom izjavila: “Iznimno smo
zadovoljni što je došlo do ove zanimljive suradnje domaćih
brendova jer djelujući zajedno jačamo domaću proizvodnju,
moderniziramo imidž Borova te širimo svijest o hrvatskoj
kvaliteti u zemlji, ali i izvan granica Hrvatske jer posjetitelji
INmusica dolaze iz više od 50 zemalja. Ponosni smo na ovu
suradnju jer našim, Žujinim i INmusicovim obožavateljima nudimo
vrhunske gumene čizme od prirodnog kaučuka ručno rađene u svim
fazama proizvodnje u našoj tvornici u Vukovaru. Vjerujemo da smo
ovime dodatno osigurali još bolji provod najvjernijim fanovima
najvećeg domaćeg glazbenog događanja.”
Tina Puhalo Grladinović iz Zagrebačke pivovare također se
osvrnula na suradnju te kazala: “Kao lider na hrvatskom
tržištu, predvodimo i u provedbi projekata društveno odgovornog
značaja. Na ovu nas je suradnju potaknula želja da INmusic
festivalu kao powered by sponzor damo dodatnu vrijednost
društveno odgovornim djelovanjem naše Žuje. Inspiraciju smo
pronašli u vremenskim prilikama na nekoliko proteklih festivala,
što je rezultiralo gumenim festivalskim čizmama proizvedenima s
ponosom i vrijednim rukama zaposlenika Borova. Ponosni smo što
smo podrškom najvećem i najpoznatijem domaćem proizvođaču obuće
Borovu dodatno zbližili Žujine fanove s INmusic festivalom.”
Direktor INmusic festivala Zoran Marić istaknuo je kako je
turistički i kulturni doprinos INmusic festivala već poznat i
neprestano raste. U 2014. godini festival je sudjelovao s čak 15
posto u ukupnom broju noćenja u Zagrebu ostvarenih u lipnju. Ovo
najnovije partnerstvo, ističe Marić, uz gospodarstvenu važnost,
uklapa se i u vrijednosti INmusic festivala kojima je cilj
promocija i sudjelovanje u projektima društveno odgovornog
djelovanja.
INmusic festival održava se od 22. do 24. lipnja 2015.
godine na Jarunu u Zagrebu uz potporu Ožujskog piva kao
powered by sponzora. Važnost ove najveće glazbene manifestacije u
Hrvatskoj potvrdili su i mnogobrojni strani mediji, među kojima i
National Geographic Traveler, koji ga je uvrstio među tri
svjetska festivala koja treba posjetiti, dok je CNN dvije godine
za redom uvrstio INmusic među 50 najboljih festivala u svijetu.