Napokon su nastavljeni radovi na proširenju osječke južne obilaznice. Prošlog je tjedna održan još jedan u nizu sastanaka Uprave Hrvatskih cesta, kao naručitelja posla, i Osijek-Koteksa kao glavnog izvođača radova, a sve kako bi se pokušala dogovoriti dinamika nastavka radova.
U proljeće ove godine Osijek-Koteks je zbog ozbiljnih
organizacijskih i drugih problema u kojim se našao napustio
gradilište. Hrvatske ceste nisu raskinule ugovor, jer bi im to
još više otežalo situaciju i odužilo radove, već su održali niz
razgovora s predstavnicima Osijek-Koteksa.
Sada su bageri pak opet aktivirani. Na dionici
na kojoj dosad nije bilo radova, skida se zemljani sloj na potezu
obilaznice između petlji za Portanovu i Avenue Malla.
I na ostalim dijelovima obilaznice ovih dana je vrlo živo.
Djelatnici Cestinga skidaju stare i istovremeno nanose nove
slojeve asfalta, a promet se regulira ručnim pokazivanjem smjera.
Ugovorena vrijednost radova je 129 milijun kuna (bez PDV-a), a
rok izvođenja radova je 30 mjeseci, počevši od kolovoza 2011.
Ovim tempom taj rok je i više nego upitan.
{vimeo}11438180{/vimeo}
Južna obilaznica Osijeka je najopterećenija dionica
državne ceste D2 u Osječko-baranjskoj županiji.
Obilaznica je sastavni dio državne ceste D2 koja povezuje RH u
smjeru zapad-istok, od granice sa Slovenijom kod Varaždina do
Iloka na krajnjem istoku.
SiB.hr