Završetkom ljetne sezone, FlixBus ponovo bilježi rekordan rast broja putnika. U odnosu na ljetne mjesece prošle godine, broj putnika porastao za 100%.
Najposjećenije destinacije u Hrvatskoj koje su dio FlixBus
europske mreže od 2.000 destinacija ovog su ljeta bile grad
Zagreb, Zadar i Split. U Zagreb je FlixBusom stiglo 70% više
putnika nego prošle ljetne sezone, u Zadar 80% više putnika, dok
je u Split stiglo 130% više putnika nego prošlo ljeto.
Osijek također bilježi rekordan rast u broju putnika. U ovaj je
grad tijekom ljetnih mjeseci stiglo 180% više putnika nego
prošlog ljeta što je rezultat direktnih zelenih linija otvorenih
ovo proljeće koje su Osijek povezale s Bečom, Budimpeštom,
Bratislavom i Pragom.
˝FlixBus mreža linija neprestano raste i time povezuje
Hrvatsku sa sve većim brojem europskih država što posljedično
utječe i na veći priljev putnika i turista u Hrvatsku. Više
dnevnih veza, veća frekvencija polazaka tijekom dana te sinonim
za putovanja koji FlixBus predstavlja diljem Europe, stavlja
Hrvatsku na mapu kako europskih tako i svjetskih putnika koji
koriste autobuse u otkrivanju Europe.˝ – izjavila je Petra
Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South
regiju.
Globalni rast FlixBus putnika diljem
Europe
Pozitivan trend i rast od 50% odrazio se i na globalnoj
razini gdje su najposjećenije top turističke destinacije poput
Pariza, Münchena, Praga, Amsterdama ili Rima.
Osim Hrvatske, rast od 100% zabilježile su i Bosna i Hercegovina,
Češka, Mađarska i Španjolska dok su Luxemburg, Norveška i Švedska
utrostručile broj putnika. Poljska i Rumunjska i ove su sezone
ostvarile značajan porast dok je u Portugal stiglo pet puta više
putnika u odnosu na ljeto 2017.
˝Svaka europska zemlja u FlixBus mreži autobusnih linija,
zabilježila je rast u broju putnika.˝ – dodala je Petra.
FlixBus i FlixTrain čine mrežu linija od 300.000 dnevnih veza u
2.000 destinacija. Od početka FlixBusa 2013. godine putovalo je
do sada više od 100 milijuna putnika.