Vice Božić o digitalnom marketingu

Jučer je u Hrvatskoj gospodarskoj komori održan jednodnevni seminar o digitalnom marketingu, koji je organizirala digitalna agencija ADVICE u suradnji s Gauss Informatikom.

Vodio ga je Vice Božić, jedan
od pionira domaće digitalne industrije, s više od 10 godina
iskustva rada u planiranju i implementaciji digitalnih kampanja i
projekata za najveće domaće i svjetske oglašivače. Prije
osnivanja vlastite agencije, radio je kao voditelj digitalnog
odjela u Vipnetu, a prije toga je proveo 8 godina radeći u
najvećim domaćim digitalnim i full-service agencijama kao što su
Omnicom Media Grupa, Bruketa & Žinić i Luminus
Creative.

U uvodu je Vice rekao nekoliko riječi o sebi, a zatim zamolio
sudionike seminara da se predstave, kako bi znao čime se bave i
koliko su upoznati s digitalnim marketingom..

Seminar je bio podijeljen u nekoliko cjelina te je obuhvatio uvod
u digitalni marketing, pregled domaćeg tržišta digitalnog
marketinga, usporedbu tradicionalnog i digitalnog marketinga,
definiranje ciljeva digitalne kampanje, display oglašavanje,
Google Adwords oglašavanje, Facebook oglašavanje, e-mail
marketing, mobilni marketing te mjerenje uspješnosti.

Svaka cjelina je sadržavala primjere iz prakse koji su jasno
prikazivali način na koji treba kreirati kampanje te što nikako
ne bi trebalo raditi.

Ovo je bio prvi u nizu seminara digitalne agencije
ADVICE
te se nadamo da će marketingaši s područja
Osijeka i okolice što češće imati priliku posjetiti seminare ove
tematike.

Tekst: Ana Mišin
Foto: Marina Filipović

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari