Osječki Escape Studio pobjednik drugog Google Adriatics izazova

Google je danas objavio pobjednika 2. Google Adriatics izazova  (Hrvatska, Slovenija i Srbija) koji je trajao od 15. 11. 2013. do 31. 1. 2014. godine. U njemu su sudjelovali svi članovi Google Partner programa, a kao regionalni pobjednik proglašena je tvrtka Escape iz Osijeka. Pobjednici pojedinačnih zemalja su NOI – Goclick, Slovenija te Initiative FB, Srbija.

Uvjet za sudjelovanje bio je da se otvori tri nova AdWords računa
s AdWords promotivnim poticajima i minimalnom potrošnjom od 700
HRK. Google je odredio pobjednika na temelju tri kriterija:

  • Broj otvorenih novih AdWords računa u period trajanja izazova
  • Razinom potrošnje na novim računima
  • Primjenom AdWords proizvoda (uporaba negativnih ključnih
    riječi, oglašavanje na prikazivačkoj mreži, korištenje dodatnih
    poveznica na web stranicu – Sitelinks i praćenje konverzija –
    uspješnosti pretvorbe posjetitelj / kupac ili sl. )

Svi su pobjednici osvojili Chromebook, dok je Escape dobio i
putovanje na SMX konferenciju u Londonu (13.-14. svibnja 2014.) s
pokrivenim troškovima sudjelovanja na konferenciji, prijevoza i
smještaja za jednu noć za dvije osobe iz agencije. Damir
Podhorsk
i, direktor tvrtke Escape, podsjetio je kako je
tvrtka prošle godine bila pobjednik izazova u Hrvatskoj, stoga im
je regionalna pobjeda vrlo važna. Miroslav
Varga
, Googleov certificirani trener u Escapeu, također
se osvrnuo na prošlogodišnje rezultate:

Prošle godine je kolega Marko Rakar povodom objave da je
Escape bio državni pobjednik imao objeda jer sam napisao da je
Google potvrdio da smo najbolji u Hrvatskoj. Stoga sada neću reći
da smo najbolji u Hrvatskoj niti da smo najbolji u Regiji nego da
se veselimo nagradama u obliku plaćenog odlaska na konferenciju
SMX London i Chromebooku.

Bilo kako bilo, mi čestitamo Escapeu, a i ostalim pobjednicima!

Izvor:
netokracija.com

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari