Trend koji je prije pandemije bilježio kontinuirani rast vraća se u velikom stilu. Od ove godine sva hrvatska pristaništa riječnog turizma dočekivat će goste s ujednačenim vizualnim identitetom
Hrvatska riječna pristaništa od ovoga ljeta imaju zajednički
vizualni identitet. Izrađen je logotip, šest jednakih jarbola i
sedam zastava za dunavska pristaništa Aljmaš, Batinu,
Vukovar i Ilok, dravsko u Osijeku te savska pristaništa u
Slavonskom Brodu i Sisku.
Projekt je vrijedan nešto manje od 92 tisuće kuna i u potpunosti
ga je financirala Hrvatska turistička zajednica, a realiziran je
suradnjom nositeljice projekta Turističke zajednice
Vukovarsko-srijemske županije te regionalnih turističkih
zajednica Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Sisačko-moslavačke
i nadležnih lučkih uprava Vukovar, Osijek, Slavonski Brod i
Sisak.
“Ovom zajedničkom suradnjom cilj nam je podignuti svijest i
interes turističkog sektora za područje nautičkog turizma
riječnih kružnih putovanja. Zajednički vizualni identitet i
njegova primjena na svih sedam riječnih pristaništa promovira i
jača vidljivost i poziciju Hrvatskog Podunavlja i rijeke Save na
tržištu organiziranog turističkog prometa za riječna krstarenja”,
izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske
turističke zajednice.
Riječna kružna putovanja uoči pandemije bilježila su kontinuirani
rast, a ove godine taj se trend vratio. Dodatnim infrastrukturnim
ulaganjima na Dunavu i Savi riječni turizam u Hrvatskoj bit će
sve atraktivniji.
“Riječ je o brzo rastućem proizvodu i tržištu unutar kojega je
Hrvatsko Podunavlje zauzelo značajnu poziciju. Prema podacima
Lučke uprave Vukovar za ovu godinu najavljeno je 339 pristajanja
u pristaništu Vukovar i 89 u pristaništu Ilok. U Batini je
najavljeno 75 pristajanja, a u Aljmašu 62, ukupno 565 najava
pristajanja samo na pristaništima na Dunavu. Za usporedbu u
pretpandemijskoj 2019. na Dunavu je ukupno pristalo 557 riječnih
kruzera”, ističe Rujana Bušić Srpak, direktorica
TZ Vukovarsko-srijemske županije.