Vukovarski vodotoranj, Muzej vučedolske kulture, Dunav, manifestacije i festivali…, sve je više gostiju koji žele posjetiti Vukovar pa se i u godini koja je pred nama očekuje nastavak pozitivnog turističkog trenda
Vukovar je u 2022. ušao s odličnim turističkim rezultatima.
Prošle ga je godine posjetilo više od 11,5 tisuća gostiju, a
ostvareno je 27,5 tisuća noćenja. Porast od 87 posto u dolascima
i gotovo 104 posto u noćenjima bez školskih ekskurzija u odnosu
na 2020. potvrđuje da su Vukovar i hrvatski kontinent postali
tražena turistička destinacija, osobito među domaćim gostima
kojih je u ukupnoj strukturi gotovo 80 posto.
U usporedbi s rekordnom pretpandemijskom 2019., prošle je godine
dosegnuto 70 posto dolazaka i 80 posto noćenja i to bez školskih
ekskurzija kojih zbog pandemijske krize praktički nije ni bilo.
Vratili se kruzeri, a Vodotoranj privukao više od 85 tisuća
posjetitelja
Dunav je jedan od najjačih aduta kontinentalne Hrvatske, veliki
potencijal leži u riječnom kruzingu koji se nakon iznimno teške
2020. počeo oporavljati, pa je prošle godine u vukovarsko
pristanište uplovilo 125 kruzera s 11.349 putnika. Ne bude li
većih iznenađenja vezanih uz epidemiološku situaciju, ove se
godine očekuje čak i više uplovljavanja od rekordnih 351 kruzera
koliko ih je bilo i 2019.
Prošle je godine za oko 35 posto porastao i broj posjetitelja
memorijalnih mjesta, čak više od 85 tisuća privukao je Vukovarski
vodotoranj u samo godinu dana od otvorenja krajem 2020., a 40
tisuća ostala memorijalna mjesta objedinjena u Vukovarski
nokturno.
U 2021. otvoreno je i šest novih smještajnih objekata, pa ih je
danas u Vukovaru ukupno 52 s više od 1.040 kreveta.
Veliki planovi za ovu godinu
Sjajnim turističkim rezultatima pridonijele su brojne
tradicionalne, ali i nove manifestacije, a od ove godine sve
važnije su u organizaciji Turističke zajednice grada
Vukovara.
“Iza nas je uspješan Advent u Vukovaru, a uskoro nas očekuje
Vinkovo i maškare, na proljeće već tradicionalan festival Svi
zaJedno hrvatsko naj, potom Fišijada na Međunarodni dan Dunava,
početkom srpnja 16. Vukovar Film Festival, pa 15. Vukovarski etno
sajam i OktoBierFest…”, ističe Marina Sekulić,
direktorica TZ grada Vukovara.
Dodaje kako iza sjajnih rezultata stoji i intenzivna i
kontinuirana promocija koju prate novi marketinški materijali.
Nova biciklistička karta, letak za ribolovni turizam, virtualna
šetnja Vukovarom 360°, samo su neki od njih.
“Prošle godine posjetile su nas ponovno i novinarske i TV ekipe,
kontinuirano provodimo turističko označavanje, organizirali smo i
atraktivan nagradni natječaj na društvenim mrežama za najbolju
fotografiju, a kako bismo bili u korak s trendovima sudjelovali
smo u nizu edukacija i seminara. U godini koja je pred nama
nastavljamo s projektom upravljanja kvalitetom u destinaciji
kojim ćemo umrežiti turističke dionike i poticati ih na
izvrsnost, a očekuje nas i nastavak realizacije velikog projekta
– izgradnja Arheološkog parka Vučedol. Tako će naš grad, uz
Vukovarski vodotoranj i Muzej vučedolske kulture u skoroj
budućnosti dobiti još jednu veliku turističku atrakciju”,
zaključuje Marina Sekulić.