Više od 7.500 kravica s domaćih farmi bile su podloga za razvoj novog brenda čiji naziv i šarmantni vizual Kravice Kraljice predstavljaju visokokvalitetno domaće mlijeko
Pod novim brendom “Kravica Kraljica” Belje je
tržištu predstavilo novu liniju mlijeka i mliječnih proizvoda
koji izlaze iz mljekare u Osijeku, u kojoj je početkom godine,
nakon uspješno realiziranog preuzimanja pogona, nastavljena
sedamdesetogodišnja tradicija proizvodnje domaćih mliječnih
proizvoda.
Belje je jedina velika mljekara u Hrvatskoj, koja uz proizvodne
kapacitete, ima i farme mliječnih krava. Uz svoje vlastito
mlijeko, koje daje 4.000 krava na farmama Belja i 2.000 krava na
farmama Vupika, Belje otkupljuje mlijeko kooperanata s područja
svih pet slavonskih županija.
Ta široka sirovinska baza domaćeg mlijeka bila je i podloga za
razvoj novog brenda čiji naziv i šarmantni vizual Kravice
Kraljice predstavlja više od 7.500 kravica s domaćih farmi.
Njihovo je mlijeko baza svih novih proizvoda koji se na
tržište plasiraju u različitim pakiranjima: svježe i trajno
mlijeko, svježi sir s vrhnjem, klasični i grčki jogurt i vrhnje.
S novim brendom je Belje napravilo i ekološki iskorak jer je
trajno mlijeko “Kravica Kraljica” jedino mlijeko u Hrvatskoj koje
se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na
biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je
ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.
“Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i
logična je naša želja da vlastito mlijeko plasiramo na
tržište kroz domaće mliječne proizvode. Godišnje zajedno s
partnerima i kooperantima proizvedemo 58 milijuna litara mlijeka
što čini 14 posto ukupne količine kravljeg mlijeka proizvedenog u
Hrvatskoj. Stoga nam je jako važno da potrošači znaju da se radi
o hrvatskom mlijeku, jer im mi jamčimo sljedivost cjelokupne
proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici.
Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda pa ćemo do kraja godine
na tržište izaći s brojnim novitetima, a zajedno s razvojem
linije mliječnih proizvoda Kravica Kraljica, razvijat ćemo i
kooperantske odnose i kvalitetu domaćeg mlijeka” – istakao je
Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus
povodom lansiranja novog brenda, naglasivši da je preuzimanje
proizvodnog pogona osječke mljekare bila je prva investicija
Fortenova grupe, kojom je osiguran nastavak proizvodnje i radna
mjesta za 88 zaposlenih te sigurnost proizvodnje za 249
obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.
“S ponosom možemo reći da proizvodi Kraljica Kravica nose oznaku
100 posto hrvatsko. Naime, glavne odrednice našeg poslovanja su
sljedivost, dobrobit životinja i održiva proizvodnja. Osim
automatizacije u proizvodnji i mužnji, koja je u vrhu svjetskih
standarda, u našim prostranim ‘domaćim štalicama’ o kravama
se svih 365 dana u godini brinu naši dugogodišnji zaposlenici
koji se doista trude tretirati ih kao kraljice. Uz to, njihova
prehrana se temelji na domaćim sirovinama s naših oranica”,
istaknuo je Tomislav Radišić, direktor
Tvornice mliječnih proizvoda Belje.