Rok za potpuni završetak radova na proširenju osječke južne obilaznice je 31. prosinca, ali prema najavama Hrvatski cesta već u listopadu ponovo će u promet biti puštena stara trasa osječke obilaznice, odnosno budući sjeverni trak nove četverotračne obilaznice oko Osijeka.
Potvrdio nam je to i Bernard Dorešić, glavni
nadzorni inženjer na gradilištu:
“Do kraja mjeseca listopada 2014. godine planira se završetak
izgradnje objekata (nadvožnjak Bosutsko, podvožnjak Filipovica i
podvožnjak Vinkovačka) u sjevernom kolniku od čvorišta Čepinska
do čvorišta Vinkovačka, sa puštanjem u promet po novoizgrađenom
sjevernom kolniku.
Do kraja listopada 2014. planira se potpuno dovršenje
i puštanje u promet punog profila novoizgrađene četvorotračne
obilaznice Osijeka od početka trase u čvorištu Josipovac (spoj na
autocestu) do čvorišta Čepinska ukupne dužine 7
km.”
[blockquote]Izvođač radova je Osijek-Koteks, investitor Hrvatske
ceste, a ukupna vrijednost radova iznosi 150 milijuna kuna.
Proširena južna obilaznica imat će sve elemente brze ceste, što
znači da će maksimalna dopuštena brzina iznositi 110 km/h, uz
najvišu razinu zaštite od buke i s rasvjetom u cijeloj dužini.
Prema projektnoj dokumentaciji, na trasi južne osječke obilaznice
izgradit će se osam objekata: poljoprivredni prijelazi
“Josipovac” i “Višnjevac”, zatim most preko kanala “Crni Fok”,
podvožnjaci “Filipovica” i “Vinkovačka”, nadvožnjaci “Bosutsko” i
“Trpimirova”, te potporni zid duljine 240 metara promjenjive
visine od 2,5 do 6 metara. Jedan je od najzahtjevnijih objekata
na trasi je izvedba novog rješenja podvožnjaka “Vinkovačka”:
postojeći podvožnjak se zbog nedovoljnih gabarita uklanja, a novi
će biti izgrađen s četiri prometna traka, te pješačkom i
biciklističkom stazom.[/blockquote]
SiB.hr