skrivena blaga unutrašnjosti

HTZ kreirao novu online brošuru za promociju kontinentalnog turizma

Brošura obuhvaća turističku ponudu unutrašnjosti Hrvatske, počevši od Kopačkog rita pa sve do Vukovara i Iloka, a istok Hrvatske posebno je obrađen i kroz jedinstvenu i bogatu gastro ponudu

Hrvatska turistička zajednica izradila je novu on line brošuru u
potpunosti posvećenu promociji kontinentalnog turizma pod nazivom
“Puna inspiracije – skrivena blaga hrvatske
unutrašnjosti”.

Uz hrvatski jezik, brošura je prevedena na engleski i
njemački jezik
, a riječ je o svojevrsnoj šetnji
prelijepom unutrašnjosti Hrvatske kroz turističke priče i
atraktivne fotografije, a sve kako bi se turistima na što bolji i
jednostavniji način približile ne samo prirodne ljepote
unutrašnjosti Lijepe naše, već i njene posebnosti i znamenitosti.

Brošura obuhvaća turističku ponudu unutrašnjosti
Hrvatske, počevši od Kopačkog rita pa sve do Vukovara i
Iloka,
a istok Hrvatske posebno je obrađen i kroz
jedinstvenu i bogatu gastro ponudu. U brošuri su zatim
predstavljeni parkovi prirode Papuk i Lonjsko polje, Požega,
Moslavačka gora, ali i Međimurje kroz ponudu brojnih
cikloturističkih staza. Svoje mjesto u brošuri pronašao je i
barokni Varaždin, predstavljen kroz poznati Špancirfest te dvorci
Zagorja poput Trakošćana i Velikog Tabora. Istaknute su i sve
blagodati te raznolika ponuda zdravstvenog turizma u
unutrašnjosti Hrvatske, a potom su predstavljeni Medvednica i
grad Zagreb, ponajviše kroz zanimljive muzeje poput Muzeja
prekinutih veza. Karlovac je predstavljen kroz svoje četiri
rijeke i akvarij Aquatiku, a opisane su i prirodne ljepote
bajkovitog Gorskog kotara te ljepote Učke i unutrašnjosti Istre,
koja je također pogodna za cikloturiste. Posebno je obrađen i
prostor oko rijeke Une, Lika, Velebit, zatim područje rijeke
Zrmanje i Kupe, Sinj i Sinjska krajina, Imotski i Imotska krajina
te dolina rijeke Neretve.

“Nakon ljetnog dijela turističke godine u kojem smo, s obzirom na
okolnosti uzrokovane pandemijom, ostvarili vrlo dobre rezultate,
aktivnosti usmjeravamo na promociju posezone gdje nam je u prvom
planu promidžba kontinentalnog turizma, eno-gastronomije, ali i
nautike kao jednog od najtraženijih hrvatskih turističkih
proizvoda”, izjavio je direktor Hrvatske turističke
zajednice Kristjan Staničić
, nadodavši kako su tijekom
posezone u fokusu kraća vikend putovanja s naglaskom na domaće
tržište.

Dodajmo kako je i glavna tema ovogodišnjeg Svjetskog dana
turizma, koji se tradicionalno obilježava 27. rujna, upravo
turizam u ruralnim područjima.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari