U emisiji su prikazani iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, kvalitetno vino, a Slavonija je predstavljena kao regija s bogatom turističkom ponudom
U udarnom terminu francuskog TV kanala TF1 prikazana je popularna
emisija Cuisine impossible u kojoj su predstavljene
gastronomske čari Slavonije. Riječ je o emisiji koja
predstavlja destinacije kroz otkrivanje lokalnih proizvoda i
proizvođača, a posebna emisija o Hrvatskoj nastala je u
organizaciji Hrvatske turističke zajednice, Predstavništva HTZ-a
u Francuskoj i Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske
županije.
“Iznimno gledana emisija koju prati preko milijun gledatelja
predstavila je hrvatsku regiju koju francuski ljubitelji
putovanja tek otkrivaju. Ova je emisija doprinijela ne samo
promociji turističke ponude Slavonije već i
različitosti cjelokupne hrvatske turističke ponude. Uz to,
vjerujem da će emitiranje potaknuti i veći broj rezervacija za
iduću godinu kada će veliki broj Francuza realizirati svoja
putovanja planirana u ovoj godini”, izjavio je direktor
Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić,
naglasivši kako u Hrvatskoj trenutno prosječno na dnevnoj bazi
boravi oko 14 tisuća francuskih gostiju.
U emisiji posvećenoj Slavoniji, francuski kulinarski chef
Julien Duboue prihvatio je izazov prema kojem je, nakon
degustacije fiš paprikaša domaćina lokalnog OPG-a Zoltana Jovića,
za manje od 48 sati trebao pripremiti identično jelo, to jest
identificirati sastojke ovog autentičnog slavonskog jela, uloviti
ribu u Dunavu i nabaviti preostale namirnice. Nakon uspješno
ispunjenog izazova, istaknuo je izuzetno gostoprimstvo Slavonaca.
U emisiji su prikazani iločki pejzaži i podrumi,
vinogradi, kvalitetno vino, a Slavonija je predstavljena kao
regija s bogatom turističkom ponudom.
“Zadovoljni smo uspješnom realizacijom ovog projekta putem
kojeg se Hrvatska još jednom plasirala na listu omiljenih
europskih destinacija Francuza, koji iz godine u godinu otkrivaju
nove hrvatske regije. Sigurni smo da će u nadolazećem razdoblju
bogatstvo turističke ponude Slavonije privlačiti sve više
Francuza”, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u
Francuskoj Daniela Mihalić Đurica, dodavši kako i brojni
drugi francuski mediji posljednjih dana izvještavaju o Hrvatskoj
kao hit destinaciji.
Primjerice, u najgledanijem terminu francuske nacionalne
televizije M6 emitirana je emisija Zone interdite, u
cijelosti posvećena hrvatskom turizmu i Hrvatskoj koja je
predstavljena kao jadranski dragulj i hit destinacija za
francuske goste posljednjih godina. Emisiju pod nazivom “Francuzi
našli svoje mjesto pod hrvatskim suncem” do sada je pogledalo
nekoliko milijuna ljudi, a prikazane su destinacije poput Splita,
Pakoštana, Paga, Nacionalnog parka Krka, Brača, Hvara i Paga, uz
niz korisnih savjeta za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj.
Danima nakon emitiranja brojni francuski mediji prenijeli su
sažetak emisije koja otkriva zašto turisti iz cijelog svijeta
obožavaju Hrvatsku.
Također, prestižni francuski tjednik Le Figaro u
svom članku uvrstio je hrvatski otok Lopud na prvo mjesto triju
mediteranskih rajskih otoka, uz grčki Santorini i korzikanski
Brando, dok je francusko izdanje lifestyle magazina Grazia u svom
članku pod nazivom “Najljepši europski otok: donosimo izbor
najljepših koje sanjamo posjetiti” objavilo listu na kojoj je
uvrštena i Hrvatska, točnije otok Hvar koji se našao na visokom
petom mjestu najljepših europskih otoka.
I lider među francuskim motonautičkim medijima te mjesečnik s
25-godišnjom tradicijom Moteaur Boat, u svom broju od kolovoza
predstavlja Hrvatsku kao nautički raj, s posebnim naglaskom na
Vis koji je novinarsko-snimateljsku ekipu oduševio svojom
ljepotom i autohtonim doživljajem.
Spomenimo kako je u tijeku i snimanje popularne 90-minutne
putopisne emisije Echappées Belles u Istri te na otocima Cresu i
Pagu. Emisiju prati gotovo dva milijuna gledatelja, a epizoda o
Hrvatskoj biti će prikazana u svibnju 2021. godine u udarnom
terminu na nacionalnom TV kanalu France 5.