Internet marketing za poslovni uzlet Osijeka

Internet marketing za poslovni uzlet Osijeka

  "Jednostavno rečeno ovo predavanje pokazat će, a nadam se i uvjeriti poduzetnike koliko je za moderno poslovanje važna internetska promocija. Upoznat će ih s mogućnostima koje web stranici njihovog poslovnog subjekta pružaju platforme – korištenje Google Adwords kao jedne od najučinkovitijih metoda online oglašavanja, analiza web stranice putem alata Google Analytics, promocija putem MailChimpa ili YouTube kanala", objasnio je bit edukacije "Što internet marketing može učiniti za vaše poslovanje", koje će se održati u sklopu Poslovnog uzleta kontinentalne Hrvatske u Osijeku 12.11.2014., Marko Hrnjak, voditelj marketinga Otvorenog učilišta Algebra i certificirani Google trener.

Navedeno predavanje je jedno od devet predavanja koje će se
održati u sklopu projekta “Poslovni uzlet” 12.11. u
Osijeku
. Navedeni projekt pokrenuo je Poslovni dnevnik,
a partner suorganizator je Ministarstvo poduzetništva i obrta.
Navedeni događaj svečano će otvorit Predsjednik Republike
Hrvatske dr. Ivo Josipović, ministar poduzetništva i obrta Gordan
Maras te gradonačelnik Osijeka Ivan Vrkić. Sudjelovanje na
edukacijama je besplatno, a više informacija o navedenom događaju
kao i prijavu možete napraviti ovdje
 

“Još uvijek je malen broj poduzetnika svjestan mogućnosti
koju pruža online marketing. Prva je ta da su vrijeme i sredstva
uloženi u promociju na internetu puno kraći, odnosno povoljniji
usporedno s promocijom putem drugih medija i da trenutno ne
postoji način promocije koji im s tolikom točnošću govori što se
u svakom trenutku događa s njihovom kampanjom. Kako bi se
prisutnost na internetu pretvorila u promociju potrebno je
svladati platforme i alate koji to omogućuju, a njih će
poduzetnici moći upoznati upravo na ovom predavanju”
, iznio
je problematiku Hrnjak.

Brzina kojom se mijenjaju trendovi, platforme i alati te
pojavljuju novi u internetskom marketingu je velika stoga je
važno za kvalitetnu promociju biti ukorak s novitetima. “Dio
njih otkrit ćemo i na ovom predavanju, a uz primjere stvarnih
promocija na internetu poduzetnici će dobiti i jasnu sliku koliko
sve to košta, kolika sredstva moraju uložiti kako bi promovirali
svoju poslovnu djelatnost. Dio predavanja bit će posvećen i kod
nas relativno novom načinu oglašavanja – putem YouTube
kanala”
, kaže Hrnjak.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari