Baranju predstavili u Ljubljani, Beogradu i Splitu

– U suradnji s DMC agencijom Atlas prezentirali smo
turističku ponudu Baranje na turističkom sajmu u Ljubljani, a u
suradnji s Veoliom (Panturist) i Hrvatskom gospodarskom komorom
na sajmu u Beogradu
– priča direktor TZ Baranje
Nenad Bračun, nastavljajući kako su u vlastitom
aranžmanu posjetili splitski GAST, gdje su, osim
turističke ponude kraja između Dunava, Drave i Republike
Mađarske
, predstavili baranjske gastrospecijalitete, za
koje je zadužena bila karanačka Baranjska kuća.
Bračun naglašava kako od početka godine znatno više ulažu u
marketing, posebice internet-marketing te marketing putem
socijalnih mreža.
– Web stranica je u finalnoj etapi redizajniranja, pa će vrlo
brzo postati dostupna potencijalnim inozemnim gostima jer će biti
trojezična
– navodi Bračun. Naglašava da pripremaju projekte
za mjere sufinanciranja Hrvatske turističke
zajednice
. Do sada su HTZ-u predali 11 projekata za
razne manifestacije i kulturne turističke inicijative.

Dana 18. ožujka organiziraju radionicu na kojoj će turistički
subjekti i predstavnici jedinica lokalne samouprave dobiti
detaljne informacije o IPARD mjeri 302 za razvoj ruralnog
turizma, projektu Winetour i mogućnostima prekogranične suradnje
sa Srbijom i Mađarskom.

Projekt “Put Marije Terezije”

U projekt “Put Marije Terezije” uključili bi se brojni baranjski
turistički djelatnici. Priča je, kaže Bračun, nominirana
Hrvatskoj turističkoj zajednici, ovih dana nominaciju će poslati
resornom ministarstvu, a aplicirat će ga i u sklopu najnovije
mjere HTZ-a. “Očekujemo prolaznu ocjenu, jer je riječ zaista o
dobrom i zanimljivom projektu kakav na ovim prostorima još nije
zaživio”, najavljuje Bračun i ističe da se dobrim rezultatima
nada za nekoliko mjeseci.

Tekst: I.Getto / www.glas-slavonije.hr
Foto: www.tzbaranje.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari