U petak, 05. prosinca 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je promocija knjige E-marketing, III. izmijenjeno i prošireno izdanje koju u suautorstvu potpisuju prof.dr.sc. Drago Ružić, doc.dr.sc. Antun Biloš i doc.dr.sc. Davorin Turkalj.
Knjiga je plod višegodišnjeg rada i bavljenja širokim
područjem elektroničkog marketinga te logičan nastavak prethodnih
izdanja. Promociju je svečano otvorio dekan Ekonomskog
fakulteta u Osijeku prof.dr.sc. Vladimir Cini, a moderirao
recenzent knjige, prof.dr.sc. Tihomir Vranešević s Ekonomskog
fakulteta u Zagrebu. Uz profesora
Vraneševića knjigu su komentirali i recenzent prof.dr.sc.
Branimir Dukić s Ekonomskog fakulteta u Osijeku
te sami autori.
Knjigu sačinjavaju 11 poglavlja na 588 stranica bogato
ilustriranog sadržaja. Posebno je istaknuto kako knjiga
dolazi u tiskanom i digitalnom obliku (ePub format), a knjigu se
može nabaviti u knjižnici i skriptarnici Ekonomskog
fakulteta u Osijeku te na TookBook
eKnjižnici (library.tookbook.com). Sljedeći korak autora je
kreiranje posebnog web-sjedišta posvećenog knjizi koje će
omogućiti kontinuirano ažuriranje i dodatnu promociju izdanja.