Šest novih Sprintera za Mlinar, s pekarskim UNIBOX nadogradnjama

Šest novih Sprintera za Mlinar, s pekarskim UNIBOX nadogradnjama


Predstavnici najveće hrvatske pekarske industrije Mlinar d.d. preuzeli su šest novih Mercedes-Benz Sprintera opremljenih specijaliziranim Unibox nadogradnjama namjenski osmišljenim i razvijenim u pogonima tvrtke Automobili Škojo.

Tri modela Sprintera 516 CDI (163 KS) opremljena su termokomorama
za kombinirani prijevoz (vanjska dužina 4500 mm) s dvostrukim
zadnjim i jednostrukim bočnim vratima, te s unutrašnjom rasvjetom
koja se kontrolira iz vozačke kabine. Vozila su opremljena Thermo
King uređajima za hlađenje s trostupanjskim određivanjem
kapaciteta hlađenja.

Ostala tri modela Sprintera 316 CDI (163 KS) opremljena su
termoizolacijskim komorama za prijevoz kruha (vanjska dužina 3665
mm) s dvokrilnim zadnjim i bočnim vratima, također s unutrašnjom
rasvjetom kontroliranom iz vozačke kabine.

Inače, Mercedes-Benzov Sprinter je prije nešto više od godinu
dana nagrađen kao “Pekarski Van godine” (Specijalizirani njemački
časopis ‘Backjournal’) u kategoriji dostavljača velikog
kapaciteta.

Prerade Sprintera za potrebe pekarske industrije postale su
specijalnost osječkog Uniboxa, odjela Automobila Škojo zaduženog
za izradu posebnih izvedbi dostavnih vozila. Od ovakvih se vozila
traži da zadovolje nekoliko vrlo značajnih kriterija o kojima
ovisi funkcioniranje pekarskog sustava. Bez obzira radi li se o
transportu smrznutih poluproizvoda ili o gotovim pekarskim
proizvodima važno je da transport što kraće traje, vozilo mora
biti okretno i imuno na gradske gužve dok istovremeno njegov
kapacitet mora zadovoljavati ekonomske računice proizvođača.
Ponekad je teško pomiriti sve zahtjeve, no Sprinter je optimalno
rješenje.

Sprinteri su među vozačima omiljeni zbog lake upravljivosti i
preglednosti, a među vlasnicima zbog male potrošnje i
pouzdanosti. S obzirom na bogatu ponudu modela i motora nebrojene
su mogućnosti kombiniranja i sklapanja najbolje konfiguracije za
određenu vrstu dostave.

Osim što su najštedljiviji u klasi po potrošnji goriva, Sprinteri
su najštedljiviji i po troškovima održavanja i servisnim
intervalima podignutim na 60.000 kilometara. U unutrašnjosti nude
obilje detalja i sustava preuzetih iz Mercedesovog bogatog
osobnog programa, pa su vozačke kabine zapravo ugodna i udobna
radna mjesta.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari