27. travnja

Otvorenje Kreativne riznice na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

PR

Tema ovogodišnje Riznice Vodikova je kreativnost i njome se propituju kreativni postupci u kreativnoj industriji

Svečano otvorenje osme po redu Kreativne riznice najavljeno je za
27. travnja 2022. u 16:30, a programski sadržaji
očekuju posjetitelje do petka 29. travnja 2022. kada u 13 sati
počinje posljednje događanje.

Tema ovogodišnje Riznice Vodikova je kreativnost i njome se
propituju kreativni postupci u kreativnoj industriji, a u
usporedbi s kreativnošću vodika – najzastupljenijeg elementa u
svemiru.

“Kreativna riznica potiče raspravu o kreativnoj industriji
Republike Hrvatske te doprinosi institucionaliziranju kreativne
industrije u Republici Hrvatskoj.
Sudionici razmjenom iskustava  predlažu organizacijska,
sadržajna i tehnološka rješenja primjenjiva u budućim postupcima
institucionaliziranja kreativne industrije.” pojasnila je prof.
dr. sc. Jasna Horvat.

Kreativna riznica 2022. organizirana je u duhu Novog
europskog Bauhausa
, i nastojanja da se ostvari spoj
znanosti i tehnologije s kulturom i umjetnošću.

Programski sadržaji Kreativne riznice 2022. naglašavaju tri
vrijednosti: održivost, estetiku i uključenost.

Kako navodi Josipa Mijoč, predsjednica
Programskog odbora, “povratkom posjetitelja u prostore Ekonomskog
fakulteta u Osijeku, očekuje se spajanje najboljih svojstava pri
posjećivanju uživo i praćenja na daljinu. Kreativna riznica, ove
je godine tehnološki unaprijeđena jer su prošle dvije godine
tehnologijom nadomještavana ograničenja uvjetovana epidemiološkim
mjerama zaštite od koronavirusa.”

Dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku, Boris Crnković, poziva sve
zainteresirane na ovogodišnjih osam
panel-rasprava
: Poduzetnički energijski skok, Redatelji
doživljaja, Popularni vodik, Neočekivani turizam, Kreativnost kao
rješenje izazova oporavka i otpornosti, Europsko kreativno NeBo,
Kružna kreativnost novog europskog Bauhausa.

Programski sadržaji održavat će se u svečanom prostoru Aule
glagoljice. Organizatori naglašavaju kako s prestankom COVID
mjera, očekuju veći broj posjetitelja u odnosu na prošle Riznice.
Broj ulaznica je ograničen, te pozivaju posjetitelje da besplatne
ulaznice što prije prijavom preuzmu na službenoj stranici
Kreativne riznice (www.kreativna-riznica.com/program).

Kreativna riznica 2022 – Vodikova kreativnost, donosi tri
svečanosti
:

Osmi Veliki prasak – 27. travnja u 16:30 (svečano otvorenje
Kreativne riznice)
Zvjezdani vodik – 27. travnja u 20:0
Gala Vodikova svečanost – 28. travnja u 20:00

Veliki prasak svečano je otvorenje Kreativne riznice, na
Zvjezdanom vodiku dodjeljuju se nagrade laureatima 3.
međunarodnog Milenijskoga natjecanja, a na gala Vodikovoj
svečanosti dodjeljuje se nagrada prošlogodišnjem najuspješnijem
izlagaču.

Izjave organizatora

Devet uglednih pokroviteljstava potvrđuju važnost Kreativne
riznice u širem gospodarskom, obrazovnom i kulturnom okružju.
Osma Kreativna riznica unaprjeđuje obrazovne i znanstvene obrasce
te očekujem da će pridonijeti metodici poučavanja o aktualnim
gospodarskim temama.

Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta

Kreativna riznica potiče raspravu o kreativnoj industriji
Republike Hrvatske te se nadam da doprinosimo
institucionaliziranju kreativne industrije u Republici Hrvatskoj.
Rezultati prethodnih Kreativnih riznica te tako i ove, osme po
redu, donose važna organizacijska, sadržajna i tehnološka
rješenja primjenjiva u budućim postupcima institucionaliziranja
kreativne industrije.

Jasna Horvat, predsjednica Uprave Kreativne
riznice

Povratkom posjetitelja u prostore Ekonomskoga fakulteta u Osijeku
spajaju se najbolja svojstava pri posjećivanju uživo i praćenja
na daljinu. Tehnološki smo unaprijedili Kreativnu riznicu jer smo
u protekle dvije godine tehnologijom nadomještali ograničenja
uvjetovana epidemiološkim mjerama zaštite od koronavirusa.

Josipa Mijoč, predsjednica Programskog odbora
Kreativne riznice

U osmu Kreativnu riznicu volonterske je sate ugradilo ukupno 34
rizničara studenta, 12 rizničara mentora te 107 rizničara
izlagača. Organizacijski predložak uspostavljen je
preoblikovanjem korporacijskih strategija i nazvan je
“Rizničarski model”. S obzirom da je “Rizničarski model”
jedinstven, očekujem zanimanje za njegovu primjenu u širem
smislu.

Ivana Jobst, predsjednica Organizacijskog odbora
Kreativne riznice

Prvi smo u Republici Hrvatskoj započeli proslavljati vodik i
isticati ključnu ulogu vodika u budućoj energetskoj strategiji.
Nadamo se da će nagrada Vodik nastaviti popularizirati vodikovu
ekonomiju. Ističem da na Kreativnoj riznici nagradu Vodik
uručujemo i nagrađenicima Milenijskoga natjecanja iz kreativne
industrije kao i najuspješnijim prošlogodišnjim izlagačima.

Ana Zrnić, predsjednica Instituta Andizet


Organizatori: Ekonomski fakultet u Osijeku i
Institut Andizet

Partneri: Akademija za umjetnost i kulturu iz
Osijeka, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz
Opatije, Edward Bernays – visoka škola za komunikacijski
menadžment iz Zagreba, Glazbena škola Franje Kuhača iz Osijeka,
konferencija ArhiBau

Pokrovitelji: Hrvatski sabor, Ministarstvo
kulture i medija, Ministarstvo znanosti i obrazovanja,
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, Osječko-baranjska
županija, Grad Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera,
Studentski zbor Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, HKKKI

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari