Međunarodni dan životinja s farmi obilježava se u zemljama diljem svijeta već gotovo 40 godina - od 1983., a kao datum obilježavanja odabran je rođendan velikoga mirovnjaka, borca za ljudska prava, vegetarijanca - Mahatme Gandhija
Ove godine, 2. listopada poseban je datum i zbog
toga što će se toga dana službeno predati Europskoj komisiji 1,4
milijuna izjava potpore europskoj građanskoj inicjativi End The
Cage Age u kojemu je sudjelovala i Hrvatska.
Ova inicijativa ujedinila je preko 170 organizacija za zaštitu
životinja, poljoprivredu, politiku i ekologiju u zajedničkom
cilju – poboljšanje života životinja na farmama diljem EU
ukidanjem korištenja kaveza. End The Cage Age šesta je po redu
uspjela europska građanska inicijativa, a po broju
prikupljenih potpisa – druga po uspješnosti. Ona je jedinstven i
inovativan način kojim se građanima omogućuje da potiču Europsku
komisiju na donošenje zakonodavnih prijedloga i time sudjeluju u
oblikovanju Europe.
Podsjetimo – od rujna 2018-e do rujna 2019-e bilo je potrebno
prikupiti milijun potpisa EU građana_ki što će obvezati Europsku
komisiju na raspravu o zabrani kaveza za SVE životinje na
europskim farmama.
Postavljanjem stola s promotivnim materijalima i platna za
projekcije na Trgu Slobode, od 10 do 16 sati,
cilj nam je informirati i senziblizirati sugrađane_ke o
mogućnostima poboljšanja uvjeta u kojemu životinje na farmama
žive ukidanjem kaveza.
Također, na samom događanju informirati će javnost o Ab ovo
kampanji – prvoj hrvatskoj korporativnoj kampanji za životinje, i
načinima priključivanja globalnom cage-free trendu.
Vizija je Ab ovo kampanje održivo uključivo društvo. Naš je cilj
potaknuti tvrtke iz svih sektora poslovanja na postupno
izbacivanje jaja iz kaveza iz svog lanca nabave putem javne
cage-free izjave. Ovime želimo da se i hrvatske tvrtke priključe
svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog
poslovanja.
Na društveno odgovorno poslovanje ove vrste odlučilo se više od
70 internacionalnih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever,
McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi,
Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best
Western te stotine nacionalnih tvrtki iz različitih zemalja.
Ovaj događaj pod pokroviteljstvom je Grada
Osijeka, koji je, podržavši ovu manifestaciju
javno iskazao svoj senzibilitet za nepotrebnu patnju životinja i
dao podršku prvoj nacionalnoj korporativnoj kampanji za
životinje.