Sea Air: Zbog tehničkih problema letovi za Njemačku kreću 19. srpnja

Službenim priopćenjem oko odgode letova za Njemačku o kojim smo pisali jučer, oglasila se zrakoplovna aviokompanija Sea Air. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

“Aviokompanija Sea Air s iskrenim žaljenjem objavljuje da je
prisiljena svoje letove za Frankfurt, München i Stuttgart
prebaciti na datum 19. srpnja kada letovi kreću prema objavljenom
rasporedu. Razlog nove odgode su tehničke poteškoće, preciznije,
kašnjenje isporuke zrakoplova. Sea Air operativa radi 24 sata
dnevno kako bi se sve poteškoće što prije riješile. Sea Air je
svjestan da su se zbog ove promjene mnogi putnici našli u
neprilici. Sea Air stoga svim svojim putnicima nudi
povrat novca za svoje kupljene karte ili
besplatno mijenjanje termina leta po želji putnika. Ni jedan
putnik neće biti oštećen i svakome ćemo pojedincu maksimalno
izići u susret koliko god je moguće jer nam je svaki putnik
bitan.

Svjesni smo da je, nakon što je Sea Air nekoliko puta mijenjao
termine leta, povjerenje mnogih putnika izgubljeno i da je
javnost općenito nepovjerljiva oko naših letova. Svoje putnike
molimo za razumijevanje i strpljenje. Sea Air je nova
aviokompanija, neke poteškoće nismo mogli predvidjeti, neke su i
nas same neugodno iznenadile, a neke su bile izvan naše kontrole.
U svijetu aviokompanija Sea Air je trenutno na dnu prioriteta i
među zadnjima dolazimo na red u isporuci zrakoplova i sličnih
operativnih zahvata. Optimistično smo mislili da ćemo neke
probleme prije riješiti nego što je to bilo moguće.

Zbog navedenih razloga pomičemo početak ovih letova za
19. srpnja,
termin dosta kasniji nego što je nužno
upravo zbog razloga da si ostavimo dovoljno prostora za
eventualne poteškoće. Učimo iz vlastitih pogrešaka i ova veća
odgoda je upravo zbog tih razloga. Sea Air i dalje stoji iza
svoje misije da poveže cijelu ovu regiju zračnim prometom s
najvažnijim europskim destinacijama i na taj način cijelu regiju
unaprijedi, i to svakako planiramo ostvariti. Naš početak je
možda obilježen promjenama, ali svojim daljnjim radom planiramo
vratiti izgubljeno povjerenje putnika i ostvariti sve svoje
ciljeve na zadovoljstvo nas, naših putnika i cijele regije.”

SiB.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari