AKTIVNO UKLJUČIVANJE STUDENATA

Zajedničkom suradnjom s Petula foods Ekonomski fakultet u Osijeku pomaže konceptu održive ekonomije

1. lipnja 2020. godine na platformi ZOOM izlaganjem najboljih studentskih projekata zaokružena je suradnja između Petula foods i Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku već dugi
niz godina uspješno surađuje s brojnim poslovnim subjektima iz
Republike Hrvatske. Ovakve suradnje za cilj  imaju
povezivanje teorijskog znanja i prakse. Također, kroz projekte se
želi studentima približiti realno stanje na tržištu i pripremiti
ih za tržište rada. Posljednji studentski projekt pokrenula je
izv. prof. dr. sc. Helena Štimac na kolegiju
Marketinško planiranje sa Petula foods  koji je dio
VEINBERGER grupe.

“Ovakvi projektni zadaci su izvrsni budući da studenti povezuju
teoriju sa stvarnim primjerom iz prakse, te na taj način dobivaju
širu sliku i problematiku, kao i izazove s kojima će se jednog
dana susresti na tržištu rada. S druge strane,
mladi poslovni subjekti i oni  kojima je teško izaći iz
svojih okvira je ova suradnja s visokim obrazovanjem izuzetna
prilika da dobiju pogled iz nekog drugog kuta.” – Helena
Štimac
, izvanredna profesorica Katedre za Marketing
Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Petula foods nastala je 2019. godine s ciljem da svojom ponudom
proizvoda omogući ostalim hrvatskim poslovnim subjektima da
plasiraju zdrave, funkcionalne i ekološki prihvatljive proizvode
i time komuniciraju svoju društvenu odgovornost. 

“U današnjem poslovanju, tvrtke moraju imati na umu rastuću
svijest potrošača (pogotovo novijih generacija) o održivosti koja
se sve više nameće kao glavni kriterij kod kupovine proizvoda. U
tvrtki PETULA (lat. petulare, istražiti, pitati) živimo duh
PETULE – djevojčice– istraživača prirode – koja je uvijek u
pokretu  i koja želi živjeti unutar ekoloških granica svoje
planete. Uvijek smo u pokretu, tražeći najbolje zdrave,
funkcionalne i održive proizvode koji će odgovarati ponudi naših
budućih klijenata. Kada odlučujemo koje ćemo proizvode uključiti
u paletu proizvoda koje nudimo, uvijek se prvo zapitamo: Bi li se
to svidjelo Petuli? Svi brendovi u našoj ponudi moraju proći
stroge kriterije selekcije, a uz kriterije sljedivosti i
transparentnosti, biramo samo premium proizvode kod kojih se
kontinuirano ulaže u istraživanje i razvoj te se poštuje kriterij
održivosti tijekom cijelog životnog ciklusa, od biranja sirovina
do finalnog odlaganja. – Sandra Veinberger Alić,
vlasnica Petula foods.

Suradnja na ovom projektu započela je u veljači 2020. godine,
kada su predstavnici Petula foods  studentima 1. godine
diplomskog studija, smjer Marketing, pobliže predstavili
proizvode Bfresh i Hakuma. Upravo na navedenim proizvodima
studenti su marketinški plan izrađivali gotovo 3
mjeseca. 

“Ciljna skupina brendova koje zastupamo su mladi ljudi visokog
obrazovanja. Suradnju s EFOS-om vidjeli smo kao idealnu priliku u
kojoj bismo dobili konkretne prijedloge a vezano za marketinšku
strategiju nastupa brendova na hrvatskom tržištu i to upravo od
strane predstavnika ciljne skupine. Kao klijenti na projektu,
impresionirani smo radovima studenata koji su pokazali
kombinaciju iznimne kvalitete našeg visokog školstva,
talentiranosti, kreativnosti i praktičnosti u primjeni. Mlade
ljude treba što prije uključiti u realni sektor i dati im priliku
da stvaraju.” – Sandra Veinberger Alić, vlasnica Petula foods

Spiros Masouras, export manager Bfresha i Christian Koder,
osnivač i CEO Hakuma su se također uključili putem ZOOM platforme
da se zahvale za suradnju i podrže najbolje timove. U kategoriji
Bfresh pobijedio je tim T4 (Gabrijela Budić, Teo Kifer,
Dora Milković i Pamela Reštarović
) dok je u kategoriji
za proizvod Hakuma pobijedio tim Suit (Barbara Ćosić, Iva
Gavranić, Nikolina Hodak i Matea Vincetić
). 

“Biti dijelom nečije priče izuzetna je čast. Poseban je osjećaj
kada vam netko dopusti da zavirite u njihov svijet i dopusti vam
da svojim idejama, analizama i istraživanjem upotpunite njihovu
priču. Zahvaljujući izv.prof.dr.sc. Heleni Štimac, upravo takvu
priliku dobio je moj tim koji je u posljednjih nekoliko mjeseci
kroz aktivno pisanje marketing plana postao dijelom Bfresh priče.
Ovaj projekt pokazao mi je da zaista najviše učimo kada radimo na
konkretnim projektima, naučio me važnosti rada u timu i dao mi je
cijeli jedan novi pogled na realni sektor. Znanje i vještine koje
sam stekla kroz rad na ovom projektu uvelike će mi koristiti u
daljnjem obrazovanju i još više kada se zaposlim nakon
fakulteta”. – Dora Milković, studentica

“Prvo se želim zahvaliti profesorici Štimac i tvrtki Petula
foods-a jer su nam pružili ovu priliku i vjerovali u sposobnosti
studenata. Smatram da su praktični zadaci u obrazovanju
neizostavni, a mi smo ovim projektom zasigurno stekle puno znanja
koje ćemo koristiti u daljnjim izazovima koji se nađu pred nama.
Uložile smo puno truda i vremena, a zagrizle najjače kada se
birao konačni pobjednik. Sve to prepoznato je od strane članova
žirija kojemu se uvelike zahvaljujemo.” –  Barbara
Ćosić
, studentica 

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Kroz marketinške
planove Petula foods je dobila mnogo inovativnih i zanimljivih
ideja koje će im uvelike pomoći u daljnjem razvoju, a studenti su
još jednom pokazali koliko su kreativni i maštoviti. Studentima
će biti dodijeljena priznanja za najbolji marketinški plan u obje
kategorije, ali i poklon paketi.

“Mislimo da su prednosti ovakve suradnje mnogobrojne. Studenti su
dobili priliku da se dokažu i teorijsko znanje primijene u
praktično, od čega mogu imati koristi kad se nađu na tržištu
rada. Prepoznali su izazove i faktore s kojima se određena tvrtka
suočava na tržištu, danas posebno aktualne one ekonomske izazvane
pandemijom koronavirusa. Mi kao klijenti na projektu iz detaljnih
analiza i istraživanja dobili smo brojne i vrijedne uvide koji
nam mogu pomoći u planiranju i razvijanju daljnjih marketinških
aktivnosti. Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je vidljivo
vrijeme, trud i posvećenost koje su studenti uložili u ove
projekte. Mnogo je kreativnih ideja i marketinških strategija
koje možemo i želimo odmah primijeniti u poslovanju, a na
ostvarenju nekih već i radimo. Iz svakog smo rada mogli izdvojiti
neku korist i drago nam je što smo imali priliku surađivati na
ovom projektu. Također, nije suvišno spomenuti kako su studenti
posljednjih mjeseci bili naši najveći ambasadori koji su nam
pomogli u širenju brand awarenessa, na čemu smo neizmjerno
zahvalni.” – Katarina Huber, odjel marketinga i
prodaje Petula foods

Ovo je bila još jedna uspješna suradnja Katedre za marketing na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poslovnih subjekata u Republici
Hrvatskoj. Kroz sve projekte potvrdila se važnost povezivanja
teorije s praksom za vrijeme studiranja. Osim toga, suradnja je
donijela mnogo korisnoga studentima i poslovnim subjektima. 
 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari