‘Legice’ osmislile najbolju strategiju ulaska na inozemno tržište

‘Legice’ osmislile najbolju strategiju ulaska na inozemno tržište

U četvrtak, 21. studenoga 2013., na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održano je završno natjecanje projekta Business Management Challenge (BMC), na kojemu su studenti predstavili svoje strategije ulaska na inozemno tržište.

Studentska organizacija AIESEC od listopada ove
godine provodi projekt namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta
– Business Management Challenge. Kao dio redovne nastave
diplomskih studija EFOS-a, cilj mu je da studenti riješe
projektni zadatak i primijene teorijsko znanje na stvarnim
slučajevima iz prakse.

Ove je godine na BMC-u, između ostalih, sudjelovala tvrtka MIT
d.o.o., koja je vlasnik poznatog brenda “lega-lega”. U sklopu
projekta, koji će se na EFOS-u održavati sve do kraja akademske
godine, MIT d.o.o. predstavio je svoj poslovni slučaj i zadao
zadatak studentima na kolegiju Strategije ulaska na inozemno
tržište. Svoje su ideje o strategijama ulaska brenda “lega-lega”
na inozemno tržište jučer predstavila tri tima, koja su se svojim
rješenjima istaknuli i zaslužili mjesto u finalu. Timove je
činilo četiri ili više studenata, koji su stečeno znanje na
fakultetu iskoristili na kreativan i inovativan način.

Najbolju strategiju ulaska na tržište Velike Britanije
iznio je tim “Legice”
, koji su činile Mateja
Marijanović, Ivana Srb, Valentina Tatarović i Monika Vasko.
Pobjednice su za svoju ideju i nagrađene prigodnim poklon
paketima.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari