Dugogodišnja suradnja Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku s poslovnim subjektima u Hrvatskoj nastavila se i ove godine kada su studenti prve godine diplomskog studija smjera Marketing i Trgovina i logistika dobili priliku, u sklopu kolegija Strategije ulaska na inozemno tržište, rješavati poslovni slučaj Pivovare Osijek d.o.o.
Docentica dr.sc. Helena Štimac svjesna je važnosti suradnje s
poslovnim subjektima iz našeg okruženja te važnosti primjene
znanja stečenog na fakultetu u praksi, tj. u svakodnevnom
poslovanju poslovnih subjekata. Stoga je docentica dr.sc. Helena
Štimac dogovorila suradnju s Pivovarom Osijek kako bi studenti
dobili praksu u rješavanju poslovnog slučaja, dok je s druge
strane Pivovara Osijek produbila već započetu suradnju s
Ekonomskim fakultetom u Osijeku te uz pomoć studenata dobila
“svježe” ideje kako uspješnije internacionalizirati svoje
poslovanje.
Pivovara Osijek, smještena u Osijeku, ima dugogodišnju tradiciju
proizvodnje piva. Već dugi niz godina prisutna je na domaćem, ali
i na inozemnim tržištima te danas radi na unaprjeđenju svog
poslovanja, internacionalizaciji poslovanja te rebrandingu.
Svjesni su situacije na tržištu te žele uspješno plasirati svoje
proizvode.
Kao što je prethodno istaknuto, Pivovara Osijek radi na
internacionalizaciji poslovanja te su stoga studenti radili na
poslovnom slučaju: Strategija nastupa na inozemno tržište za
poslovni subjekt Pivovare Osijek d.o.o., u kojem su istraživali
tržišta Bosne i Hercegovine i Mađarske. U rješavanju poslovnog
slučaja najuspješniji bili su Anja Bradarić, Ivala Lerinc, Luka
Milković, Mihaela Murvaj, Filip Stanković i Renato Đurđević za
tržište Bosne i Hercegovine, te Tomislav Vajda, Filip Poznić,
Juraj Vištica, Andrej Pap i Ivan Plahinek za tržište
Mađarske.
Najuspješniji timovi dobili su priliku rješenja svojih poslovnih
slučajeva izložiti pred direktorom Pivovare Osijek Antoniom
Drobinom i direktoricom marketinga Andrejom Komak, te su za svoj
trud i u konačnici uspjeh dobili priznanja, novčanu nagradu te
poseban VIP tretman na Danima piva 2016. godine.
Studenti su prilikom rješavanja slučaja dobili mogućnost da
znanje stečeno na fakultetu primijene u praksi, upoznaju se s
poslovanjem poslovnog subjekta te iskustvo u radu konkretnog
poslovnog slučaja koji će im u budućnosti i više nego
koristiti.
Suradnjom su bili zadovoljni i u Pivovari Osijek, posebno
gospodin Drobina: “Izrazito nam je zadovoljstvo bilo
surađivati s mladim ljudima te slušati njihova razmišljanja oko
konkretnih praktičnih zadataka.”
Izrazito je ugodno vidjeti studente, koji su budućnost naše
zajednice, kako se povezuju i surađuju s budućim poslodavcima te
uče jedni od drugih i na taj način razvijaju sebe, ali i svoje
okruženje.