Program konferencije Market&NG – tržište i nove generacije svečano otvoren je danas u 11 sati uz uvodne riječi organizatorice Anje Bradarić, članice udruge Bookmark, ispred organizacijskog odbora konferencije.
Nakon uvodnih riječi počasnih gostiju, kao prvi predavač
konferencije predavanje je otvorio Nikola Žinić
– vlasnik najuspješnije male agencije na svijetu. Nikola Žinić,
polovica najuspješnijeg marketinškog tandema Bruketa & Žinić
OM za sebe kaže kako je u duši matematičar, a u marketingu se
našao spletom sretno nesretnih slučajeva. Iako često kasni, što
je stalna boljka svih kreativaca, obožava posao kojim se bavi. U
trenucima kreativnih kriza, voli se opustiti noćnim grafitiranjem
za koje kaže da su mu gušt još od mladih dana.
Kada je riječ o agenciji Bruketa&Žinić OM, kaže kako vole
stvarati ideje koje se pamte. One su okosnica uspjeha u
marketingu, ali prije svega valja ispitati tržište, odrediti
trokut branda i nikada se ne prestati pitati zašto, zašto,
zašto.
Među interesantnijim suradnjama svakako je ona s Matom Rimcem.
Ideja za Rimca bila je poveznica između Tony Starka –
revolucionarnog super znanstvenika koji stvara super-djelo Iron
Mana. Tu se rodila ideja i od ideje je nastao kompletan brand
Rimac Automobili koji danas proizvode najbrži automobil na
svijetu.
Među mnoštvom zanimljivih projekata, istaknule su se suradnje sa:
Podravkom (teško godišnje izvješće), Adris Grupom (vrati se kući,
mama te čeka), Hrvatskom Poštom (QR markica), Konzumom (Konzum
Klik).
Drugi predavač Zorin Radovančević iz osječke
tvrtke Escape, započeo je predavanje pod krilaticom – brojevi
najvažnija sporedna stvar na svijetu. Mogu li se spojiti
matematika i analitika s kreativnošću? Za Zorina svakako mogu. To
potvrđuje s nizom uspješnih projekata koji su mahom orijentirani
na istraživanje tržišta putem Google alata, a najvažniji od njih
svakako je Google Analytics.
Iako se smatra da su istraživanja suhoparan i neproduktivna, tim
iz tvrtke Escape dokazao nam je upravo suprotno. Brojevi i
marketing ne mogu egzistirati jedno bez drugoga. Brojevi
omogućuju statistički precizan uvid u stvarno stanje i potrebe
potrošača, dok marketing služi kako bi zadovoljio te
potrebe.
Kao šećer na kraju predavanja pojavio se Mario
Petreković, dobro znano lice sa malih ekrana. Uz stalno
prisutan smijeh i komičarski pristup predavanju, bilo je teško
razaznati što je istina, a što zezancija. Već na samom ulazu u
dvoranu sebe je predstavio kao PRdekanom i samouvjereno zasjeo na
katedru uz gromoglasni pljesak okupljenih.
Petrekovićev kaže kako je još kao dječak, zajedno sa bratom
bježao iz vrtića. Tu je sve počelo. Okolina u kojoj je odrastao,
bila je zaslužna za ono što je pstao. Već na obiteljskim
druženjima spoznao se njegov showmanski talent gdje bi okupljene
zabavljao vicevima i štosevima. Kao uzore navodi Top listu
nadrealista i Monty Python show.
Sve što je postogao započelo je suradnjom sa Željkom Pervanom i
Zločestom djecom na emisiji Shock Show gdje je naučio kako
osjećati publiku i nasmijati ju. Za sebe kaže kako nema treme jer
uvijek kasni. To je vjerojatno recept za uspješnog showmana, iako
u marketingu nema uspješnog recepta.
Prvi dan konferencije završen je uz radionice Marije
Ribić iz Osječke pivovare i Marijana Palića i Brune
Bluemenscheina iz tvrtke Overtime.
U četvrtak program predavanja nose Igor Mladinović iz reklamne
agencije Imago, Drenislav Žekić iz Preclarus komunikacije.
Izložit će se i najbolji radovi Žito i Ravlić case study
natjecanja, a radionice će voditi Nikolina Pokorić i Marin Seleš
(kreativna agencija Adverta), Karlo Konig (King Kong agencija),
Andrej Mlinarević i Vlatko Vlahek (Osijek Software City).
Odvažite se vratiti u budućnost.