Uspješna suradnja studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća MAKO d.o.o.

Podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na poslovnom slučaju poduzeća MAKO d.o.o. [Ekonomski fakultet u Osijeku, 23.11.2016.]

Unatrag nekoliko godina vidljivo je da nastavnici na Ekonomskom
fakultetu u Osijeku sve veći naglasak stavljaju na primjenjivanje
teorijskog znanja u praksi, a to se odvija najčešće kroz
poticanje studenata na sudjelovanje u rješavanju poslovnih
slučajeva za poslovne subjekte iz Republike Hrvatske. Najsvježiji
primjer uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i
poslovnih subjekata je suradnja Katedre za marketing na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća MAKO d.o.o.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, pod
mentorstvom izv. prof. dr. sc. Marije Ham i asistentice Ane Pap,
u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni
slučaj poduzeća MAKO d.o.o koje je smješteno u Osijeku te
uspješno djeluje na području dizajna i proizvodnje pletene,
pamučne i vunene trikotaže što uključuje radnu i zaštitnu
odjeću.

Rješavanje poslovnog slučaja započelo je u listopadu 2016. godine
kada su studenti posjetili tvornicu MAKO te se upoznali s
poslovanjem, proizvodnim pogonom i planovima za budućnost, dok je
završnica, na kojoj su najuspješniji timovi održali svoje
prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade, održana 23.
studenog 2016. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Prilikom ove dodjele priznanja predsjednica studentske udruge
Bookmark, Anja Bradarić, u ime studenata istaknula je veliku
važnost ovog iskustva za buduću konkurentnost na tržištu rada.
Prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku,
izv.prof.dr.sc. Sunčica Oberman Peterka, izrazila je zadovoljstvo
zbog još jedne uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i
poslovnih subjekata, pohvalila studente za uloženi trud i
ostvaren rezultatu rješavanju poslovnog slučaja te u ime
Ekonomskog fakulteta u Osijeku dodijelila zahvalnicu gospođi Ani
Piskač – Dimitrijević za ostvarenu uspješnu suradnju. Potom je
gospođa Ana Piskač – Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i
marketinga, u ime poduzeća MAKO d.o.o. dodijelila nagrade i
priznanja studentima koji su bili najkreativniji u predlaganju
novog logotipa za poduzeće MAKO d.o.o. te studentima koji su bili
najuspješniji u rješavaju poslovnog slučaja poduzeća MAKO d.o.o.

Prvo mjesto za kreiranje najuspješnije i najkreativnije marketing
strategije podijelila su dva tim, točnije studentice: Ines Čamić,
Ivona Jakovac, Maja Potočki, Antonija Abramović, Katarina Kljajić
i Ružica Plasajec. Studentice Ines Čamić, Ivona Jakovac te Maja
Potočki, također, su nagrađene za kreiranje najuspješnijeg
logotipa za poduzeće MAKO d.o.o. Svim studentima koji su bili
najuspješniji u rješavanju poslovnog slučaja bit će ponuđena
prilika za razgovor za posao u MAKO d.o.o.

Ovo je samo jedan od primjera uspješnih suradnji koje su
ostvarene u okviru kolegija Marketing-strategije. Neke od
prethodnih suradnji bile su sa: Javnom ustanovom “Memorijalni
centar Domovinskog rata Vukovar”, Saponiom, Kanditom, Lanicom, G
Bowlingom i Borovom.Izvanredna profesorica Marija Ham, koja je
nositeljica ovog kolegija, ističe da su sve ove suradnje
rezultiraleobostranim zadovoljstvom i koristi i za studente i za
poslovne subjekte te će stoga Ekonomski fakultet u Osijeku iste
nastaviti provoditi i u budućnosti. Studenti kroz ovu vrstu
suradnje dobijaju priliku primijeniti svoje znanje u praksi te se
predstaviti potencijalnim budućim poslodavcima dok poslovni
subjekti dobijaju svježe, kreativne i inovativne ideje za razvoj
svog poslovanja te priliku da nagrade i zaposle studente koji se
istaknu.

Tekst: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark
Fotografije: studentska udruga Bookmark

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari