Studenti razradili marketinški plan za OseaDesign

17. studenog 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji "Marketinški plan za OseaDesign".

U proteklih nekoliko godina Katedra za marketing na Ekonomskom
fakultetu u Osijeku ostvarila je brojne uspješne suradnje s
poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Posljednju suradnju,
s novim osječkim brandom OseaDesign, inicirala je izv.prof.dr.sc.
Helena Štimac, na kolegiju Marketinško planiranje, koja već
godinama na svojim kolegijima potiče studente da kroz rješavanje
poslovnih slučajeva iz Republike Hrvatske primjenjuju teorijska
znanja stečena na fakultetu.

“S obzirom na današnju situaciju na tržištu rada kao i veliku
dinamičnost tržišta nužno je da studenti znaju nešto više od
teorije. Stoga, u svojim kolegijima nastojim kroz stvarne
poslovne slučajeve približiti studentima realnu situaciju na
tržištu te ih suočiti s realnim problemima s kojima se
poduzetnici danas suočavaju. OseaDesign novi je brand na osječkom
tržištu s visokim potencijalima, ali ipak su trebali “malu”
pomoć, najviše u smjeru boljeg pozicioniranja kroz kreiranje
marketinškog plana. Možda sam subjektivna, ali naši su studenti
izvrsni za rješavanje takvih poslovnih slučajeva zbog svoje
kreativnosti, slobodnog uma i cjelokupnog znanja koja dobiju
na  mom, ali i drugim kolegijima Katedre za marketing”

– izv.prof.dr.sc. Helena Štimac.

OseaDesign novi je osječki brand odjeće koji su u lipnju 2017.
godine pokrenule Olja i Aleksandra Janošević. U ponudi
OseaDesign-a mogu se pronaći kaftani, haljine i suknje. Odjeća
ovog branda može kupiti na njihovoj službenoj facebook
straniciOseaDesign, a uskoro će se otvoriti i OseaDesign showroom
u Osijeku.

Suradnja studenata s OseaDesign-om započela je u listopadu 2017.
godine kada je suosnivačica branda, Olja Janošević, studentima I.
godine diplomskog studija, smjer Marketing, predstavila svoj
brand te dala smjernice za pisanje marketinških planova.

Nakon sedam tjedana u kojima su studenti osmišljavali marketinške
planove, 17. studenog 2017. godine na Ekonomskom fakultetu tri
najbolja tima prezentirala su svoje projektne zadatke, te su
dodijeljene novčane nagrade, BOBI poklon paketi i priznanja
najuspješnijim timovima. Prvo mjesto osvojile su: Andrea Babić,
Karla Bilandžić, Ana Kovačić i Matea Stjepanović. Drugo mjesto
osvojili su: Valentina Bermanec, Katarina Fekete, Iva Filipović i
Ivan Šilović. Treće mjesto osvojili su: Dario Berečić, Iva Mikić,
Matea Sigur i Jona Tonković.

“Ovim projektom naučili smo izrađivati marketing plan na
najbolji način – kroz realni poslovni problem. Na takav način
stečeno znanje pamti se duže, pripremamo se za tržište rada, a u
isto vrijeme usavršavamo dosadašnja stečena znanja i
primjenjujemo ih u praksi. Znati da nešto radiš “za stvarno” daje
veću motivaciju, a samim time je i ozbiljniji pristup radu.”

– Karla Bilandžić, studentica.

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Kroz marketinške
planove Olja i Aleksandra dobile su pregršt ideja koje će im
uvelike pomoći u razvoju branda OseaDesign, a studenti su još
jednom dobili priliku pokazati koliko su kreativni, inovativni i
maštoviti kada je u pitanju osmišljavanje marketinških
planova.

 “Suradnja sa studentima na izradi marketinškog plana za
OseuDesign pokazala se kao savršena kombinacija. Svojim
projektima studenti su izložili strategijske planove rasta i
prepoznatljivosti OseaDesign branda i njegove diferencijacije od
konkurenata uz mnoštvo maštovitih i kreativnih ideja i prijedloga
kako to provedbeno realizirati, što nas je dodatno oduševilo i
zasigurno će nam svaka ideja kao i kritika pomoći u daljnjem
razvoju našeg branda. Na koncu želimo zahvaliti studentima na
odlično odrađenom poslu, a posebno profesorici Heleni Štimac bez
čije inicijative ne bi niti došlo do realizacije ovako ugodne i
uspješne suradnje.”
– Olja i Aleksandra Janošević, brand
OseaDesign.

Ova suradnja još jednom ukazala je na važnost primjene teorijskog
znanja u praksi. Vjerujemo da će se ove suradnje, kroz koje i
studenti i poslovni subjekti ostvaruju korist, nastaviti i u
budućnosti.

Autor: Studentska udruga Bookmark

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari