Osječki parovi se sve češće razvode – zbog Facebooka

Facebook je već duže i u Osijeku sve češći razlog razvoda brakova, potvrđuju i u područnom Centru za socijalnu skrb pri Zavodu za socijalnu skrb Osječko-baranjske županije!

Istina je da Facebook, ali i općenito internet, sve češće postaje značajan razlog i povod brakorazvodnim parnicama. To je jedan od novih uzroka razvoda, prije su bračni partneri često spominjali Domovinski rat“, pojasnila je Zorica Wild, v.d. pročelnika Centra.

Navode potvrđuje i osječki sociolog Željko Pavić. Iako ne postoje sustavni, već samo fragmentirani podaci o tome, Pavić kaže da je Facebook značajan razlog, no povod rastavi braka, dodaje, obično je ljubomora ili otkriće prijevare.

Ovu novost, kaže, nitko nije istraživao, no budući da je Facebook lak način za otkrivanje prijevare, a koja je opet jedan od najčešćih uzroka razvoda u svim zemljama, lako je zaključiti do čega chatanje, poruke ili komentari mogu dovesti. Stereotipna razmišljanja o muško-ženskim prijateljstvima, dodaje Pavić, dodatna su motivacija za sumnju, a Facebook se od flerta na radnome mjestu, kaže, razlikuje u tome što je dostupan i drugom partneru.

Nekima to zvuči smiješno, ali to je vrlo ozbiljan problem. I meni su poznati slučajevi gdje je narušena privatnost, a taj način komunikacije olakšava otkrivanje i ekspanziju ljubomore“, zaključuje Pavić. Jedini savjet da bi se izbjegle takve situacije, očigledno je komunikacija s partnerom. Ali oči u oči, a ne preko računala.

[blockquote]Tri FB razloga

Neprimjerene poruke osobama suprotnog spola, razdvojeni supružnici koji će postaviti komentare jedan o drugome te prijatelji s Facebooka koji izvješćuju jednog od partnera o ponašanju onog drugog tri su najčešća razloga zbog kojih je Facebook sve češći “krivac” razvoda. “Ljubomore isto mogu biti utemeljene ili neutemeljene. No jednom kad se dogode, nije dobro. Ne zaboravimo da ima i lažnih profila te je vrlo lako narušiti nečiju privatnost” – kaže Pavić.[/blockquote]

TEKST: Marija MIHELIĆ (Glas Slavonije)

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari