FOTO: NEW LOOK – Britanski modni brand stigao i u Osijek

FOTO: NEW LOOK – Britanski modni brand stigao i u Osijek

Prepoznatljiv britanski modni stil i dizajn stigli su i u Hrvatsku uz izuzetno povoljne cijene. Tako je danas u trgovačkom centru Portanova održano otvorenje kojim je ova vodeća trgovina ženskom odjećom i modnim dodacima, obilježila ulazak na hrvatsko tržište.

Uz modnu reviju, u organizaciji udruge “Click”,
koja je prikazala aktualnu New Look kolekciju
namijenjenu raznim prilikama te značajne popuste za one koji su
prvi odlučili odjenuti New Look marku, atraktivno uređena
prodavaonica na 1.katu Portanove, mnogobrojnim posjetiteljima
otvorila je svoja vrata.

New Look je jedan od najpoznatijih britanskih modnih brandova
(gotovo 40 posto žena u Velikoj Britaniji kupi
barem jedan odjevni predmet u ovoj trgovini) a danas širom
svijeta ima više od 1000 prodavaonica. Tijekom
ove i sljedeće godine, New Look će u Hrvatskoj otvoriti nekoliko
svojih prodavaonica na ključnim mjestima u posjećenim trgovačkim
centrima, a i otvorenje u Zagrebu slijedi ubrzo.

Ovaj britanski modni brand u Hrvatsku dovodi Vlamanda
grup
a u sklopu franšiznog ugovora koji je potpisan na
period od 10 godina, a uključuje odgovornost
Vlamanda grupe za sve prodajne i ostale aktivnosti u segmentu
razvoja hrvatskog tržišta.

Prema podacima iz Ujedinjenog Kraljevstva, New Look je broj
1 na tržištu po prodaji haljina, a svaki deseti prodani par
cipela također potječe iz njihovih prodavaonica. Udjeli na
tržištu koje je New Look ostvario svuda gdje se pojavio vrlo su
impresivni, pa smo uvjereni da će i na već vrlo razvijenom
hrvatskom tržištu mode i modnih dodataka upravo taj svjež koncept
kojeg donosi NEW LOOK u kombinaciji s povoljnim cijenama privući
vjerne kupce
“, rekao je na otvorenju New Look prodavaonice u
Osijeku, Zdravko Vuko, direktor Vlamanda grupe.

NEW LOOK je globalno prepoznat po svom dinamičnom tempu i
karakterističnom britanskom stilu i dizajnu koji privlače pažnju.
Izuzetno povoljne cijene te uvijek aktualne kolekcije svrstale su
ga među vodeće modne brandove na svakom tržištu.

[span class=camera]KLIK:
New Look modna revija
[/span]

Ono što ga izdvaja od svih drugih modnih brandova jest što se
svaka kolekcija osvježava ritmom od 6 tjedana pa
posjetitelji mogu pronaći nešto novo skoro svaki put kada uđu u
prodavaonicu.

Modni detalji kao što su torbe, remenje, nakit i
obuća
upotpunjavaju bogati asortiman koji nudi New Look
te omogućuju zadovoljenje svih modnih potreba. Obuća je ključna
New Look kategorija; svaki deseti par cipela kupljenih u Velikoj
Britaniji danas potječe iz njihovih prodavaonica. U 2011. godini
prodano je 17 milijuna pari cipela i preko
3,5 milijuna pari čizama, a New Look je
ocijenjen kao lider s udjelom od 7,8 posto u
ukupnoj prodaji. Svake 2 sekunde, svaki dan, proda se par cipela.

Surađivali su s mnogim zvijezdama poput Taylor
Momsen
(iz serije “Gossip Girl”), Drew
Barrymore, Lily Allen, Agyness Deyn
i mnogim drugima.
New Look također je razvio poseban odnos s dizajnerom
Gilesom Deaconom koji je dizajnirao ekskluzivnu
kolekciju za New Look pod nazivom “Gold”.

Za više informacija o NEW LOOK modnom brandu posjetite:
http://www.facebook.com/NewLookHrvatska

Tekst: Mirna Čulo (SiB.hr)
Foto: Marko Banić (SiB.hr)

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari