Prošlogodišnji hrvatski pobjednici GOMCa traže partnera

Prošlogodišnji hrvatski pobjednici GOMCa traže partnera - 250$, 3 tjedna, besplatna AdWords Kampanja.

Google Online Marketing Challenge je globalno studentsko
natjecanje u izradi Google AdWords kampanja. Prošle godine na
istom natjecanju ova ekipa ostvarila je vrlo dobar rezultat
plasirajući se među 15% najboljih timova na svijetu. Od tada su
vodili kampanje za tvrtke različitih profila i svakodnevno
nadograđivali znanje o Google AdWordsu, a više o njima možete
vidjeti na Adloomen.

Za članove tima sudjelovanje u GOMC 2013
predstavlja izazov i priliku da steknu još više iskustva te
odmjere snage s drugim timovima u svijetu. Na raspolaganju imaju
budžet od 250$ i 3 tjedna za vođenje kampanje. Za
poslovni subjekt s kojim će surađivati to znači da će besplatno
dobiti kreiranje i vođenje kampanje te budžet od oko 1.500,00
kn.

Odabir idealnog klijenta za GOMC je ključna stavka natjecanja. Od
tvrtke koju će predstavljati na natjecanju očekuju maksimalnu
suradnju te dostupnost tijekom natjecanja kako bi mogli uspješno
postaviti i voditi kampanju na obostranu korist.

Nakon završetka kampanje klijent nema nikakvu obavezu, a ukoliko
bude zadovoljan odrađenom kampanjom timu će biti zadovoljstvo
nastaviti suradnju. Ovim putem pozivaju sve tvrtke koje posjeduju
web stranicu, bez obzira kojom djelatnošću se bave i koliko su
velike da se prijave kao potencijalni partner za GOMC na stranici
http://adloomen.com/gomc/ 
gdje mogu saznati i više informacija o samom natjecanju.

Ishod gotovo svake Google AdWords kampanje je u početku
neizvjestan iz razloga što je potrebna određena količina podataka
kako bi se kampanja optimizirala te iz tog razloga ne mogu
garantirati uspjeh kampanje. Međutim, ono što mogu garantirati je
da će dati sve od sebe kako bi napravili najbolju moguću
kampanju, a s obzirom na visoku motiviranost tima i iskustvo koje
su do sada stekli vjeruju da će u tome i uspjeti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari