Korisnicima usluga online plaćanja su jednostavnost i sigurnost pri korištenju najbitniji faktori građenja povjerenja prema takvom tipu plaćanja. Smartica, prva aplikacija za mobilno plaćanje putnih karata javnih prijevoznika, konstantno se prilagođava potrebama svojih korisnika te zbog toga nudi mogućnost direktnog kartičnog plaćanja. Korisnici Mastercard i Maestro kartica tijekom ljetnih mjeseci ostvaruju 50 posto popusta pri kupnji karata za javni gradski prijevoz.
“Gotovo pet milijardi ljudi u svijetu koristi mobilne telefone, a struka predviđa da će do 2022. u Europi biti više bezgotovinskih transakcija od onih koje podrazumijevaju gotovinu. Mastercard je predan pružanju praktičnog iskustva korisnicima, a upravo su inovacije poput Smartice konkretan primjer ostvarivanja vizije o omogućavanju plaćanja preko svakog povezanog uređaja”, istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.
Aplikacija za bezbrižno putovanje gradskim
prijevozom
Aplikacija Smartica, koju je lansirala tvrtka A1 Hrvatska,
koristi se za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih
prijevoznih karata. Prilikom kupnje digitalne karte unutar
aplikacije korisnik dobiva potvrdu o plaćanju sa svim podacima o
naplaćenom iznosu, a karta ostaje pohranjena u aplikaciji te je
spremna za aktivaciju prilikom ulaska u vozilo. Podaci o svim
obavljenim kupnjama kao i statusi karata dostupni su na uvid u
aplikaciji u bilo kojem trenutku. Smartica je trenutno dostupna u
Osijeku, Rijeci i Zadru, ali u planu je širenje u više gradova.
Aplikaciju korisnici svih mobilnih operatora mogu preuzeti na
servisima Google Play i Apple Store.
Fleksibilan izbor plaćanja
U aplikaciji je moguće plaćanje putem SMS-a,
kreditnih/debitnih kartica Mastercard i Maestro te ostalih
kartičnih brendova. Implementacijom mogućnosti kartičnog
plaćanja, korisnicima je omogućena dodatna fleksibilnost u
upravljanju izvorima plaćanja kao i bezbrižno putovanje javnim
prijevozom jer nisu više opterećeni pripremanjem novčanica za
kupnju karata. Opcija je to koja odgovara rastućim željama
korisnika za cjelovitim digitalnim rješenjima.
Promo