Novi Faks štedi energiju i pere bolje nego ikad prije

Novi Faks štedi energiju i pere bolje nego ikad prije

Osječka Saponia i ove godine nastavlja s intenzivnim inovacijama u svim važnijim grupama svojih proizvoda.

Naši uspjesi za nas predstavljaju pokretačku silu koja nas
tjera prema postizanju sve ambicioznijih ciljeva. Zato smo si za
ovu godinu postavili za cilj realizaciju za Saponiju izuzetno
važnih projekata i 2012. godina bit će obilježena značajnim
novitetima na našim strateški najznačajnijim grupama
proizvoda
, kaže mr. Dajana Mrčela, članica
Uprave Saponije za marketing i prodaju.

Riječ je o projektima koje pripremaju već dulje vrijeme, u koje
su do sada investirali značajna financijska sredstva, a njihov
izlazak predstavlja finalizaciju tehničko-tehnoloških,
marketinških i razvojnih unapređenja Saponijinih ključnih linija
proizvoda – deterdženata Faks helizim, oplemenjivača
Ornel i sredstava za čišćenje Arf.

Novi proizvodi su rezultat praćenja suvremenih trendova,
primjene najmodernije tehnologije te korištenja najsuvremenijih
sirovina, kako bismo osigurali vrhunsku kvalitetu proizvoda i
iznova potvrdili da smo prema kvaliteti naših proizvoda u samom
vrhu
, ističe mr. Mrčela.

Pritom dodaje da se nova linija praškastih deterdženata Faks
helizim Aquamarine i Superaktiv Ultra Care odlikuje suvremenim
formulacijama u kojima su pomno izbalansirane najmodernije
komponente koje osiguravaju postizanje vrhunskih
rezultata pranja djelotvornije nego ikada do sada, i to na nižim
temperaturama pranja, te omogućuju štednju energije
.
Cold active technology primijenjena u formulaciji tekućih
deterdženata Faks helizim Aktivgel i Colorgel Ultra Care
djelotvorna je i u otežanim uvjetima pranja na hladno.
Zahvaljujući optimalnom omjeru najmodernijih komponenti,
deterdženti već na samom početku pranja prodiru duboko u vlakna
odjeće i snažno odstranjuju zaprljanja.

Primjenom ovako suvremenog koncepta potvrđujemo da smo u
samom vrhu u smislu praćenja suvremenih trendova na području
pranja rublja
, navodi mr. Mrčela.

Pogledajte:
Saponia ulaže 3 milijuna eura

Svjesni nestabilnosti i varljivosti tržišta, te činjenice da su s
brandom Ornel tržišni lideri na segmentu oplemenjivača i uvijek
moraju biti korak ispred svih, u Saponiji su pripremili i novu
kolekciju oplemenjivača Ornel.

Kruna ovog sveobuhvatnog projekta je nova linija Ornel
Inspiration. Vrhunski dizajn i poštivanje visokih estetskih
kriterija pri dizajniranju novih modela boca, zatvarača i
naljepnice, odražavaju kvalitetu proizvoda i značajan su element
izgradnje cjelokupnog imagea proizvoda, kaže Mrečela, te dodaje
da osviješteni potrošač danas za svoj novac traži sve više. “S
novom linijom Ornela potrošaču pružamo neponovljiv užitak u
vrhunskim mirisnim kreacijama koje zahvaljujući ugrađenim
mirisnim kapsulama čuvaju miris i svježinu i do sedam puta duže,
te daju savršenu mekoću rublju”
, kaže Mrčela.

[important title=PROŠIRENA DI KOLEKCIJA]Saponijin ovogodišnji
novitet u toaletno-kozmetičkom asortimanu je nova DI kolekcija
koja je sada proširena i proizvodima za djecu i bebe. Sastoji se
od proizvoda koji prate najnovije dermatološke standarde na
području sredstava za sunčanje, a nove formulacije rezultat su
pomno odabranih visokovrijednih sastojaka čija je podnošljivost
dokazana i dermatološkim ispitivanjem.[/important]

Tekst: Nikola VUKADINOVIĆ (Glas Slavonije)

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari