Automobili Škojo predstavili su niz noviteta na prezentacijama proteklog vikenda.
Utrka u kojoj Sprinter opet pobjeđuje
Potpuno prilagođeno Vašim zadacima, učinkovito i ekonomično,
legendarno gospodarsko vozilo sad dolazi uz najnoviji MBUX sustav
i varijantu s prednjim pogonom.
Već više od 20 godina Mercedes-Benz Sprinter sinonim je za
učinkovitost i ekonomičnost, a da su to krajnji korisnici
prepoznali dokazuje i činjenica da je do sada isporučeno više od
3.400.000 Sprintera. Na predstavljanju koje je u petak, 15.
lipnja, održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknut je
podatak da je dosadašnji model Sprintera u svojoj posljednjoj
punoj prodajnoj godini isporučen u
rekordnoj brojci – preko 200.000 puta širom svijeta! Nova
generacija Sprintera, koji se i dalje proizvodi u Njemačkoj,
svojom će kvalitetom i pouzdanošću, testiranom na preko 9
milijuna kilometara nastaviti i unaprijediti tu uspješnu priču.
Toliku svestranost teško je drugdje pronaći. S više od 1.700
mogućih varijanti, novi Sprinter se može prilagoditi za Vaše vrlo
specifične pa čak i originalne prijevozničke zadatke. Unatoč
velikoj raznolikosti svi Sprinteri imaju jedno zajedničko –
robusnost i trajnost koje krase sva vozila Mercedes-Benz. Koncept
dizajna senzualne čistoće postaje jedinstven za sve Mercedesove
modele. Oduševljava privlačnim, purističkim modernim oblikom za
optimiziran otpor zraka što može pozitivno utjecati na potrošnju
goriva.
Sprinter je sad još dostupniji jer u ponudi dolazi i s prednjim
pogonom koji omogućava dodatnu dopuštenu nosivost od 50 kg, a
jedinstveni pogon na sve kotače s mogućnošću uključivanja i
isključivanja za dostavna vozila nudi jedino Mercedes-Benz. Ako
poznajete prijašnji model Sprintera, upoznati ste s njegovom
izvrsnom ergonomijom. U novom Sprinteru je unutrašnjost
oblikovana potpuno iznova, a ipak ponovno stvara savršenu
ravnotežu između svrsishodne funkcionalnosti i vrhunskog izgleda.
Vozilo se pokreće bez ključa, sa serijskim Keyless Go gumbom, a
inovativni MBUX sustav je odmah nakon primjene u A-klasi pronašao
svoje mjesto u novom Sprinteru. MBUX može biti individualiziran i
prilagođen korisniku. Vrlo jednostavno, dodirnite zaslon ili još
bolje, komunicirajte glasovnom porukom. Recite: “Hey Mercedes!” i
MBUX sustav će ispuniti sve vaše želje i zapamtiti za ubuduće
što
volite, a što ne.
Sprinter je potpuno opremljen za sigurnost. Čvrstu osnovu za to
tvori njegov okvir karoserije koji je zbog svoje konstrukcije i
sastava materijala osobito stabilan. Tri vrste kamera
poboljšavaju ionako dobar pregled s mjesta vozača.
Visokoučinkovita prednja LED svjetla, dostupna u dodatnoj opremi,
na najbolji mogući način osvjetljavaju kolnik u tami. Aktivni
sustav pomoći za razmak DISTRONIC
rasterećuje Vas održavajući onaj razmak do vozila ispred koji je
vozač podesio.
I nova generacija Sprintera donosi nova praktična rješenja. Nosač
tereta u utovarnom prostoru pruža bolju zaštitu tereta od
prljanja i krađe, a dvije LED svjetleće trake ispod krova
osvjetljavaju utovarni prostor. Sprinter je vrhunski zaštićen i
od korozije izvana uz 12-godišnje jamstvo protiv
prohrđavanja.
Dizelski motori u Sprinteru na jedinstven način kombiniraju snagu
i ekonomičnost, s učinkovitim 4-cilindarskim dizelskim motorom
OM651 ili sa suverenim V6 dizelskim motorom OM642, jedinim
6-cilindarskim motorom dostupnim u dostavnim vozilima. Sprinterov
servisni interval najdulji je u segmentu; do 60.000km.
Osim nadprosječne vrijednosti vozila kod daljnje prodaje, odluka
za nabavku novog Sprinter Furgona pokazuje se vrlo racionalnom
zahvaljujući cijeni već od 170.000 kuna + pdv *(odnosi se na 311
CDI kompaktni furgon s prednjim pogonom), i već od 158.000 kuna +
pdv *za Sprinter Podvozje (odnosi se na 311 CDI kompaktno
podvozje s jednostrukom kabinom s prednjim pogonom).
Nova A-klasa
Nova Mercedes-Benz A-klasa mladenačka je i dinamična kao nikada prije, ali i odrasla i udobna. Na predstavljanju koje je u subotu, 16. lipnja, održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknuto je kako ovaj model u potpunosti ponovo definira moderni luksuz u kompaktnoj klasi te stvara revoluciju unutrašnjeg dizajna.
Tehnološki gledajući model je na prvom mjestu zahvaljujući MBUX –
Mercedes-Benz User Experience sustavu, a nudi niz funkcija koje
su prije bile rezervirane za luksuznu klasu. U određenim uvjetima
vožnje po prvi put je u mogućnosti voziti poluautonomno, a na
zahtjev su dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla. Svi modeli
nove A-klase pokretani su novim i učinkovitim dizelskim i
benzinskim motorima te je iskoristivost ovog modela, iako je
Mercedes-Benz zadržao sportski izgled, povećana.
Vanjština nove A-klase odiše sportskim značajkama, dinamikom i
emocijama. Progresivni dizajn prednjeg kraja s niskim poklopcem
motora, vodoravnim LED svjetlima s kromiranim elementima te
dnevnim pozicijskim svjetlima u obliku baklje osigurava
emocionalno privlačni izgled. Istaknuta prednja maska s
Mercedesovom zvijezdom, čija silueta se otvara prema dnu što je
nasljedstvo prethodnika,
uključuje klinove u obliku dijamanta i središnju srebrnu prečku
koja ističe sportsku notu ovog modela.
Uz koeficijent otpora zraka od 0,25 i prednji poprečni presjek
(A) od 2,19 m2, nova A-klasa je aerodinamični lider u ovom
segmentu.
Jedinstvena unutrašnja arhitektura posebno je oblikovana
avangardnim dizajnom prednje ploče: po prvi put je uklonjen
pokrov iznad instrumenata. Zahvaljujući tome, glavno tijelo
prednje ploče u obliku krila izdužuje se od jednih do drugih
vrata bez vizualnog diskontinuiteta. Široki zaslon je u
potpunosti samostojeći. Dodatna istaknuta značajka su
ventilacijski otvori sa sportskim izgledom turbine.
Prednja ploča podijeljena je u dva trodimenzionalna vodoravna
dijela: donji dio je vizualno odvojen od glavnog tijela s
”utorom” te kao da lebdi ispred prednje ploče.
Potpuno samostojeći zaslon dostupan je u tri inačice:
• s dva 7-inčna zaslona (17,78 cm),
• s jednim 7- i jednim 10,25-inč
MBUX – Mercedes-Benz User
Experience
Potpuno novi multimedijski sustav MBUX – Mercedes-Benz User
Experience, koji prelazi u novu eru MercedesMe povezivosti. Na
predstavljanju koje je u subotu, 16. lipnja, održano u prostoru
Automobila Škojo u Osijeku istaknuta je jedinstvena značajka ovog
sustava, odnosno njegova mogućnost da uči zahvaljujući umjetnoj
inteligenciji. MBUX može se individualizirati i prilagođava se
korisniku, čime se stvara emocionalna veza između vozila, vozača
i putnika.
Njegove dodatne značajke uključuju široki zaslon kokpita visoke
razlučivosti s uporabom na dodir, navigacijski zaslon s
tehnologijom proširene stvarnosti te inteligentnu glasovnu
kontrolu s prepoznavanjem prirodnog govora koja se aktivira
ključnim riječima “Hej, Mercedes”. Dodirni zaslon dio je
sveobuhvatnog MUBUX koncepta kontrole na dodir – trijade koja
uključuje dodirni zaslon, dodirnu površinu na središnjoj konzoli
i dodirne tipke na upravljaču.
MBUX je revolucija korisničkog iskustva u automobilu. Emotivno
privlačne istaknute značajke ističu sveobuhvatnost kontrolne
strukture i oduševljavaju izvrsnom 3D grafikom maksimalne
razlučivosti koja se renderira, odnosno izračunava i prikazuje u
stvarnom vremenu.
S novom generacijom informacijsko-zabavnog MBUX sustava pokrenute
su nove i poboljšane Mercedes me connect usluge. To, između
ostalog, uključuje navigacijske funkcije na temelju Car-to-X
komunikacije (informacije koje se prenose od vozila do vozila, a
koje registriraju senzori, npr. kočenje u nuždi, intervencija
ESP® sustava ili ručno izvještavanje od strane vozača, na
primjer, o nesreći) i
lociranja vozila, što olakšava pronalazak parkiranog vozila, kao
i primanje poruke u slučaju da nešto udari u parkirano vozilo ili
ako je odvučeno.
Kolekcija Mercedes me aplikacije može se kao ikona staviti na prikaz na praktičan način te slobodno sortirati na početnoj stranici, kao i ostale glavne aplikacije. Usto, u MBUX sustavu prikazuje se online sadržaj kao što su trenutačne cijene goriva ili dostupnost parkirnih mjesta u garažama. Online nadopuna je jednostavan način ubacivanja novog sadržaja u MBUX.
Novi CLS
Na predstavljanju novog CLS-a koje je u subotu, 16. lipnja,
održano u prostoru Automobila Škojo u Osijeku istaknuto je da je
automobil zapravo pionir novog dizajnerskog izričaja marke
Mercedes-Benz, prepoznatljiv po svojim jasnim obrisima i
diskretnim linijama. Njegov karakter obilježava okvir rešetke
koji se širi prema podvozju i isturenom prednjem dijelu. Druge
značajke obuhvaćaju široka, nisko
postavljena prednja svjetla i dvodijelna stražnja svjetla. Dizajn
istodobno održava bezvremensku auru prvog modela CLS koji je iz
novog modela i segmenta brzo postao dizajnerska ikona. Svi su
modeli CLS opremljeni novim motorima: sa šest cilindara u redu i
s četiri cilindra u redu, u dizelskoj i benzinskoj inačici. Baš
kao i njegovi prethodnici, novi CLS pršti samouvjerenošću i
sportskim duhom
uz uzoritu eleganciju: iznimno emotivno vozilo koje donosi
impresivnu dugodometnu i akustičnu udobnost u kombinaciji s
uzbudljivom tehnologijom bez premca.
Proizvodni program motora za CLS potpuno je nov.
• CLS 350 d 4MATIC (210 kW/286 ks, 600 Nm; potrošnja goriva pri
mješovitoj vožnji od 5,6 l/100 km, emisije CO2 pri mješovitoj
vožnji 148 g/km)
• CLS 400 d 4MATIC (250 kW/340 ks, 700 Nm; potrošnja goriva pri
mješovitoj vožnji od 5,6 l/100 km, emisije CO2 pri mješovitoj
vožnji 148 g/km)
• CLS d 450 4MATIC (270 + 16 kW/367 ks + 22 ks; potrošnja goriva
pri mješovitoj vožnji od 7,5 l/100 km, emisije CO2 pri mješovitoj
vožnji 178 g/km).
Sportski model CLS ima i udobnu stranu. Ovjes s funkcijom
regulacije “AIR BODY CONTROL”, komande za veću udobnost
“ENERGIZING” i najnovija generacija infotainment sustava s
funkcijom “In-Car-Office”, s mogućnošću povezivanja pametnih
telefona putem portala Mercedes-Benz Link plus dodatna opcija
bežičnog punjenja. Dodirna podloga na središnjoj konzoli daje
taktilne i akustične
povratne informacije prilikom rukovanja brojnim praktičnim
funkcijama i postavkama.
Standardna oprema modela CLS je kao i obično iznimno bogata:
značajke koje treba istaknuti obuhvaćaju LED prednja svjetla
visokih performansi, 18 inčne naplatke kotača od lake legure s
kombiniranim gumama, sustav za zadržavanje u prometnom traku,
sustav za pomoć pri regulaciji brzine, 12,3 inčni zaslon
medijskog sustava, ukrasno osvjetljenje u unutrašnjosti,
uključujući osvijetljene uvodnike zraka, usluge Mercedes me
connect i komunikacijski modul sa značajkom LTE.
Luksuzna unutrašnjost modela CLS Coupé impresionira svojim čistim
osnovnim linijama i ističe se senzualnim i gracioznim obrisima
vanjštine. Odabir visokokvalitetnih materijala pokazuje zavidnu
razinu završne obrade.
Sportski i prošireni kokpit u kombinaciji s korištenim bojama
stvara dojam iznimne prostranosti. Za sveukupan dojam
gracioznosti, valovite linije dizajna unutrašnjosti idu od
prednjih do stražnjih vrata i otvaraju se prema B stupovima. Nova
istaknuta značajka su ukrasna svjetla u unutrašnjosti,
osvijetljeni uvodnici zraka nalikuju mlaznicama turbina
zrakoplova. Sportski je izgled dodatno naglašen sjedalima
s ručnom završnom obradom. Na zahtjev kupca dostupan je kokpit sa
zaslonom “Widescreen”, s dva 12,3 inčna zaslona smještena ispod
zajedničkog, jednodijelnog staklenog pokrova. Središnja konzola s
vidljivim godovima ili drvetom u visokom sjaju izgleda kao da
lebdi zahvaljujući površinskoj ukrasnoj oblozi.
Na potpuno digitalnom kokpitu vozač može prema vlastitim željama
konfigurirati sadržaj informacija sukladno vlastitim potrebama i
situacijama u vožnji.