Internetom do novih kupaca lokalnih proizvoda

Sve se češće susrećemo s informatičkim terminom cloud (oblak) na kojemu su bazirane brojne današnje internet tehnologije. Upravo ovih dana Tržnica d.o.o. Osijek realizirala je jedan takav pilot projekt internet podrške za dio svojih zakupaca.

“U fokus ovog projekta naglasak smo postavili na lokalne eko
proizvođače, koji su vrijedan dio ponude naših tržnica”, izjavio
je direktor tvtke Ante Šimić. “Ovim projektom htjeli smo pomoći
korisnicima naših usluga da osim kupaca na tržnici iskorače i u
svijet interneta i tamo nađu prostor za sebe i svoj
proizvod”
, zaključio je Simić.

Projekt je realiziran u suradnji sa informacijskim sustavom
Agroklub, koji je prikupio, obradio i publicirao aktivnosti 6
različih proizvođača hrane s područja Osijeka na internet.

Ulaznica u svijet interneta

“Projekt je realiziran pomoću našeg novog proizvoda aWEB koji
je javnosti predstavljen početkom godine. Zamišljen je kao
svojevrsna ulaznica farmerima u svijet interneta i po svemu
sudeći, odlično odgovara potrebama lokalnih proizvođača. Njihove
reakcije su izrazito pozitivne, dakle imamo zadovoljnog
proizvođača kojemu se otvaraju nove perspektive i s druge strane
Tržnicu koja je svojoj usluzi dala dodanu vrijednost”
, rekla
je Ivana Buljan, voditelj ovog projekta ispred
Agrokluba.

Konačan rezultat projekta jest 6 online proizvođača koji su ovime
iskoračili u svijet interneta, bilo da su im kreirane prve
internet stranice ili da su koristili promotivne mogućnosti aWEB
usluge. Radi se većinom o ekološkim proizvođačima voća, povrća i
meda, a osim izrade stranica realizirano je i online oglašavanje.

Kornelija Mlinarević, pročelnica Upravnog odjela
za programe i projekte EU i gospodarstvo grada Osijeka naglasila
je ulogu javnog servisa u ovom projektu: “Na svima nama u
javnoj upravi je zadatak da u što većoj mjeri pomognemo i
potaknemo gospodarske aktivnosti na području Grada. Vjerujem da
ćemo ovim projektom omogućiti izlazak naših vrijednih proizvođača
na šire tržište.”

Domaćem proizvodu nedostaje promocija

Informacijski sustav Agroklub je početkom ove godine na tržištu
predstavio novu uslugu za poboljšanje položaja poljoprivrednih
proizvođača na tržištu. Radi se o modelu izrade internet stranica
za sve tvrtke, obrte, zadruge ili gospodarstva koje imaju finalni
proizvod, a do sada nisu bili prisutni na internetu.

U tom aWEB modelu omogućeno im je predstavljanje
kupcima putem vlastitih internet stranica, na kojima se nalaze
sve potrebne informacije koje su jednom kupcu potrebne:
informacije o proizvodima, cijenama, proizvođaču, fotografije kao
i kontaktni podatci.

U eri trgovačkih lanaca i velike količine stranih proizvoda na
tržištu i domaći proizvođači trebali bi ozbiljnije pristupiti
marketingu kako ne bi izgubili svoju poziciju na tržištu.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari