Hrvatsko društvo tamburaških pedagoga iz Osijeka, organiziralo je Međunarodni proljetni tamburaški susret i 7. međunarodni seminar za nastavnike tambura i voditelje tamburaških orkestara koji su se 10. i 11. travnja održali u Belom Manastiru.
Na međunarodnom skupu bilo je riječi o Temeljnim stilskim
odrednicama interpretacije, od baroka do romantizma koje je
održao Maksimilijan Borić. Dr.sc. Tihana Škojo sa osječke
Umjetničke akademije govorila je o Kreativnost učitelja kao
važnoj nastavničkoj kompetenciji, dok su se dirigent tamburaškoga
orkestra BUT-a Damir Butković i dirigent TO GŠ Alberta Štrige, iz
Križevaca Igor Kudeljnjak, bazirali na rad s tamburaškim
orkestrom i odabirom umjetničkoga programa za orkestar. Drugoga
dana seminara teme su bile Metodika učenja sviranja tambure,
Stipana Jaramazović i Sonje Berta, a isti su autori predstavili i
knjigu “Škola tambure vojvođanskog sistema: E prim”. Ovom je
prigodom grad domaćin ugostio 60-tak sudionika, što predavača,
što polaznika seminara, te je time još jednom dan naglasak na
važnost očuvanja tambura kao našeg tradicijsko instrumenta,
odnosno očuvanje sviranja tambure kao glazbeno umijeće, kao i
važnost usavršavanja glazbenih tamburaških pedagoga, koji svoje
znanje prenose mlađim naraštajima.
Održana je i redovita izborna skupština na kojoj je za
predsjednika ponovno izabran Marko Sesar, dok su za članove
predsjedništva izabrani Dario Hleb, Saša Botički, Tomislav
Radičević i Miloš Grubić. Dodajemo kako je Hrvatsko društvo
tamburaških pedagoga predstavilo notno izdanje, te izdalo i
objavilo zbirku etida za bisernicu i brač.
Hrvatsko društvo tamburaških pedagoga je strukovna udruga
nastavnika tambure i voditelja tamburaških orkestara u Republici
Hrvatskoj. Glavni je cilj i zadaća društva, rad na daljnjem
razvoju i usavršavanju tamburaške pedagogije, a organizacijom
tematski prikladnih seminara, predavanja, radionica i drugih
sadržaja želja je dodatno unaprijediti tamburašku pedagogiju,
ponajviše radom na daljnjem stručnom usavršavanju tamburaških
pedagoga kao i u radu s učenicima.