Sinoć je u osječkom Caffe baru "Trica" pred mnogobrojnim uzvanicima, poslovnim partnerima, predstavnicima medija i gostima održan Božićni domjenak Osječke pivovare s ciljem predstavljanja završetka humanitarne akcije "Jedna litra – jedna kuna".
Akcijom su prikupljena sredstvima za kupnju prijeko potrebnog
novog uređaja za 3D i 4D ultrazvuk Philips ClearVue 650 za
Kliniku za ginekologiju i opstetriciju. Ček s iznosom od
250 000 kuna KBC-u Osijek uručila je direktorica
Prvog hrvatskog piva 1664 d.o.o. Martina Baran Bader koja je tom
prilikom istaknula:
“Kampanja za bolnicu samo je jedna od niza humanitarnih
akcija koje Osječka pivovara kontinuirano provodi, osluškujući
potrebe naše lokalne zajednice. Drago nam je što s pivom koje se
pije širom Hrvatske pomažemo razvoj najugroženijih segmenata naše
Slavonije i Baranje. U pripremi su brojni projekti koje ćemo
realizirati i u godini koja je pred nama. Mi danas imamo vrhunski
proizvod, pivo čijoj smo tradicionalnoj i izvornoj recepturi
vjerni stoljećima i čija se kvaliteta nadaleko prepoznaje,
ostajemo otvoreni javnosti za sve buduće projekte koji će kao i
do sada biti usmjereni na dobrobit naše regije.”
U ime KBC-a Osijek Pivovari se zahvalio ravnatelj Željko Zubčić.
“Ovo je moderni uređaj od onog što imamo na našoj
ginekologiji. Kupovinom ovog UZV uređaja smanjiti ćemo i liste
čekanja koje su izuzetno važne za naše pacijentice na
Ginekologiji. Zahvalni smo za ovu donaciju, zaista je od velikog
značaja. Sve donacije KBC-u su dobro došle, a mi ćemo ih znati
usmjeriti kao treba.”
Osječka je pivovara ujedno predstavila osvježenu etiketu Osječkog
piva te Pečat garancije kvalitete.
“Stoljećima smo vjerni tradicionalnoj recepturi što jamči
pečat Garancije kvalitete na našem pivu, a dašak osječke
tradicije utkali smo i u etiketu Osječkog piva. Riječ je o
anđelima koji su krasili Grb Slobodnog Kraljevskog grada Osijeka
od 1809. godine. Osječko pivo stoga, ove godine slavi 352
rođendan, a naš je cilj kao i do sada – činiti sve da najbolje od
domaće pivarske tradicije dođe na svaki hrvatski stol.” –
kazala je direktorica marketinga Osječke pivovare Andreja Komak.
Goste je zabavljao jedan od najboljih hrvatskih “Stand up”
komičara Luka Bulić.