Paul Bradbury

Englez iskusio i opisao putovanja autobusom, vlakom i avionom između Osijeka i Zagreba: “Iznenađujuće ugodno iskustvo”

Screenshot/Facebook

Najviše ga je oduševio izgled osječkog autobusnog kolodvora, a najnegativniji bio je prema činjenici da porezni obveznici sufinanciraju zračnu liniju između Osijeka i Zagreba kojom kaže skoro nitko ne leti

Englez Paul Bradbury koji više od dva desetljeća
živi u Hrvatskoj i svoje dojmove nedavno je posjetio Osijek i
opisao svoja putovanja javnim prijevozom između Osijeka i
Zagreba.

Krenuo je iz Zagreba autobusom do Osijek. “Autobus je bio topa,
uredan i čist, a put prema Slavoniji ravan. Cijena karte 20 eura.
Stali smo u Slavonskom Brodu i Đakovu. U Osijek smo stigli po
rasporedu, 3 sata i 45 minuta nakon polaska”.

Oduševio ga je izgled osječkog autobusnog kolodvora.

“Lijepo je biti na modernom autobusnom kolodvoru. Ovo je kao
istočna Hrvatska gdje bi se sve trebalo raspadati? Puno je bolji
kolodvor od onog u Zagrebu”, rekao je.

Nakon nekoliko dana u Osijeku (iskusio je i putovanje vlakom do
Erduta najsporijom željezničkom linijom) uslijedio je povratak u
Zagreb za koji se odlučio putovat vlakom. Kaže čuo je puno horor
priča i šala o sporosti vlaka koji vozi između Osijeka i Zagreba
pa kako mu se nije žurilo kući htio je proći i to iskustvo.

>> Englez se vozio vlakom od Osijeka do Erduta: “Super uzbudljivo. Možete hodati brže”

“Ugodno sam se iznenadio cjelokupnim iskustvom. Kartu sam platio
18.6 eura, a vlak s kojim sam putovao bio je nov i moderan. Imao
je utičnice, čisti WC,  sve je bilo uredno i toplo. Sve u
svemu ljepše iskustvo putovanja vlakom od onih koje pamtim iz
Engleske”, rekao je.

Vlak je imao i display koji prikazuje brzinu putovanja. U početku
je ona išla do 60km/h, a kako se približavao Zagrebu brzina se
povećavala i devet minuta prije dolaska u Zagreb dostigla
rekordnih 108 km/h.

“Nikad se brže vlakom nisam vozio u Hrvatskoj”, rekao je i dodao
kako su u Zagreb stigli na vrijeme.

“Moje iskustvo je bilo dosta dobro, ali svjestan sam da sam bio
na modernom vlaku i da ima i starijih vlakova koji voze na liniji
i da su česta presjedanja na autobus. Ali ovo je bilo moje
iskustvo”, zaključio je priču o putovanju vlakom i prešao na
treći oblik dostupnog javnog prijevoza između glavnog grada i
Osijeka – avion.

“Mnogi ne znaju da je čak šest letova između Osijeka i Zagreba
tjedno i da to sufinanciraju porezni obveznici. I to poprilično.
Prije dvije godine, kad sam zadnji put letio između Osijeka i
Zagreba, Croatia Airlines primila je godišnje 11.4 milijuna eura
za sufinanciranje domaćih zračnih linija od čega je 1.3 milijuna
išlo na liniju Osijek-Zagreb što je čak 599 eura po putniku”,
začudio se i rekao kako bi tih 1.3 milijuna moglo biti uloženo i
pametnije u neke druge stvari, ali je i dodao da su to stari
podaci i da je situacija sad nešto drugačija, ali svejedno da je
pokazatelj nepotrebnog sufinanciranja linije koja nije popularna.

“Kad sam stigao na osječki aerodrom u 5:45 ujutro  za let sa
samo četiri putnika kafić i suvenirnica već su bili otvoreni.
Pitao sam koliko je još letova taj dan iz Osijeka, rekli su mi
samo dva uključujući ovaj. Kafić i suvenirnica tako su cijeli dan
praktički prazni”, rekao je i još jednom se zapitao koja je svrha
sufinanciranja te linije.

Pogledajte i cijeli video:

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari