Franjo Bojka

Pričali smo s uspješnim menadžerom: Otkrio nam je kako se isplatio njegov rad i trud u Hrvatskom Telekomu i zašto voli svoj posao

Privatna arhiva

"Mnogo mojih kolega s kojima i danas radim je krenulo iz službe za korisnike. Kroz posao, tu su i veze koje izgradiš s ljudima, svojim kolegama tako da ja za sebe stvarno mogu reći da Hrvatski Telekom spaja ljude"

Franjo Bojka svoju je karijeru u Hrvatskom Telekomu počeo graditi kao student Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija u Osijeku. Bio sam na posljednjoj godini fakulteta kada sam počeo raditi u službi za korisnike, prisjeća se.

“Moj prvi posao bio je korisnika podrška za privatne korisnike, a zadaci su uključivali rješavanje tehničkih poteškoća i tehničku podršku. Na samom početku prolazite obuku u trajanju od tri tjedna i radite s mentorom, a potom krenete raditi samostalno. Moj posao se sastojao od toga da poteškoće koje korisnici imaju identificirate kroz razgovor i rješavate telefonski”, opisuje Franjo svoje početke u Hrvatskom Telekomu.

Posao korisničke podrške podrazumijeva da znate slušati, komunicirati, podrazumijeva i razvoj analitičkih vještina, prepoznavanje problema i pronalaženje načina kako ih riješiti. Sve te vrijedne vještine i znanja koje je stjecao na svojem prvom poslu pokazale su se itekako korisnim na njegom daljnjem karijernom putu. Kada tome nadodate volju i želju za daljnje usavršavanje, rezultati neće izostati.

“Rekao bih da je ta početna pozicija, rad u korisničkoj službi, na neki način odskočna daska nakon koje se uz možete razvijati i napredovati unutar kompanije u skladu s vlastitim profesionalnim interesima. Prema mojem iskustvu, Hrvatski Telekom je kompanija u kojem će vaš trud, interesi, motiviranost biti prepoznati pa će vam se u skladu s tim otvarati prilike za daljnje napredovanje unutar cijele tvrtke. Nadređeni su vrlo brzo stekli određenu sliku o mojim afinitetima i potencijalima. Nakon godinu dana, otvorila se prilika za napredovanje, razgovarao sam s direktorom, prijavio sam se i dobio posao voditelja tima”, objašnjava Franjo.

“Za mene zaista vrijedi ona – HT spaja ljude”

Kao Voditelj tima Službe za korisnike, Franjo je imao priliku za dodatne edukacije i usavršavanje. Pozicija Voditelja tima podrazumijeva razvoj i nadogradnju vještina organizacije, upravljanja i koordinacije timom i donošenja odluka, a sam posao podrazumijeva dobru kombinaciju tehničkih i menadžerskih sposobnosti.

“Bio sam jedan od najmlađih na takvoj poziciji, ali dobra stvar je što u Hrvatskom Telekomu imate podršku nadređenih i iskusnijih kolega. U svakoj situaciji, uvijek se imate kome obratiti za savjet i pomoć”, kaže. Naravno, unutar kompanije gradiš veze s ljudima koji rade na istim i sličnim pozicijama diljem Hrvatske. A mnogi od njih imali su isti ili sličan karijerni put kao i Franjo. “Mnogo mojih kolega s kojima i danas radim je krenulo iz službe za korisnike. Kroz posao, tu su i veze koje izgradiš s ljudima, svojim kolegama tako da ja za sebe stvarno mogu reći da Hrvatski Telekom spaja ljude”, priča kroz osmijeh.

“Rad u Hrvatskom Telekomu, sa svim dostupnim edukacijama, odličnim mentorima i kolegama, rad s novim tehnologijama, s mnoštvom izazova je prava prilika da se izgradite i profesionalno i privatno. Upoznajte sami sebe, razvijate se, učite, a radite u kompaniji u kojoj svoje iskustvo i svoje profesionalne interese možete dalje razvijati kroz nove profesionalne izazove. Ovdje se zaista potvrđuje na stara poslovica da se trud i rad i isplate, dodaje. Prelazak u Odjel za tehničku podršku za poslovne korisnike bio je novi karijerni skok, a na ovoj poziciji Franjo je proveo punih šest godina. “Koristili smo dijagnostičke alate za rješavanje problema poslovnih korisnika. Prvi smo počeli uvoditi optiku, u našem je radu uvijek prisutno uvođenje novih tehnoloških rješenja, što donosi mnogo profesionalnih izazova ali i mnogo prilika za učenje i profesionalno usavršavanje”, objašnjava Franjo.

Novi profesionalni izazov baš po njegovoj mjeri pojavio se kada se otvorilo radno mjesto voditelja grupe u odjelu za tehničke usluge korisnicima na području Vukovarsko-srijemske županije.

“S tom pozicijom dogodio mi se prelazak iz ureda na teren, što sam i zapravo i htio. Do tada sam već postao iskusan u vođenju tima, ima sam potrebna tehnička znanja, a vukla me želja da se okušam u drugačijem okruženju – na terenu. Za mene osobno, moj posao je dinamičan i zanimljiv, zahtijeva brze reakcije, pravovremeno donošenje odluka, preuzimanje odgovornosti”, ističe. “Na ovoj poziciji sam gotovo tri godine i nikada nije dosadno, svaki dan je nepredvidljiv i drugačiji i takav posao mi savršeno odgovara jer nisam tip osobe koja želi sjediti na radnom mjestu i čekati da prođe dan. Tim ljudi s kojima radim je fantastičan i u njih imam potpuno povjerenje. Sve se možemo dogovoriti, uvijek se možemo organizirati i sve funkcionira kako treba”, opisuje.

Da se može vratiti, sve bi napravio isto

Uz posao i obitelj, Franjo ima dovoljno vremena i za hobije. “U slobodno vrijeme bavim se biciklizmom i igram nogomet. Baranja je prekrasna i kao stvorena za vožnju biciklom i u tom se hobiju našao s nekoliko kolega s kojima radim. Posebno smo ponosni jer smo prije pet godina počeli organizirati biciklijadu u Baranji, a naša firma nas je podržala u tome i pomogla nam u organizaciji. I evo, pet godina kasnije na toj biciklijadi je sudjelovalo stotinjak kolega, bili su i HT biciklisti iz Zagreba, Varaždina i to je odlična prilika za druženje, povezivanje i relaksaciju”, kaže Franjo.

“Kada sad gledam unatrag svoj profesionalni put, ne bih ništa promijenio. Sve bih napravio isto. Moj posao me ispunjava i omogućio mi je da se profesionalno ostvarim na način na koji sam i htio kada sam upisivao fakultet, a omogućio mi je osobni razvoj. I opet mogu samo ponoviti da bih svakome tko razmišlja preporučio da krene i počne raditi od početne pozicije u Hrvatskom Telekomu, a kako će se dalje razvijati najviše ovisi njegovim željama, trudu i predanosti”, zaključuje.

Hrvatski Telekom ima otvoren natječaj i traži nove zaposlenike, a otvorene su i pozicije na različitim radnim mjestima. Od kandidata se očekuju dobre komunikacijske vještine, dobre pregovaračke vještine i motivacija za rad s ljudima. Prethodno iskustvo nije ključno jer svi prije početka rada prolaze cjelokupnu edukaciju, a prijaviti se možete na linku.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@sib.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari