Projektne aktivnosti uključivale su radionice i predavanja, a kroz posebne radionice i aktivnosti obilježili su Dan voda i Dan planeta Zemlje kao važne dane u kojima se posebna pozornost pridaje vodi i zemlji – elementima koje često uzimamo zdravo za gotovo
Osnovna škola Kneževi Vinogradi začetnik je projekta pod nazivom Moj Plan@: moj plan za ljepši planet koji je dosegao međunarodnu razinu. U projektu sudjeluje preko 30 škola iz zemalja: Srbija, Sjeverna Makedonija, Albanija, Rumunjska, Španjolska, Latvija, Turska i Grčka. Projekt se provodi na tri jezika (hrvatski, engleski i njemački jezik) na platformi European School Education Platform u međunarodnoj zajednici učitelja, obrazovnih stručnjaka i ostalih dionika obrazovne zajednice eTwinning.
European School Education Platform i eTwinning financirani su iz programa Europske unije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport Erasmus+, a pokrenula ih je Glavna uprava za obrazovanje, mlade, sport i kulturu Europske komisije.
Projekt Moj Plan@ (My Plan@) izrastao je iz projekta na razini škole OŠ Kneževi Vinogradi u međunarodni projekt s ciljem podizanja svijesti o očuvanju planeta Zemlje. Projektne aktivnosti podijeljene su u pet domena: Osvijesti, Spoznaj, Podijeli, Pokreni i Primijeni. Projektne aktivnosti uključivale su radionice i predavanja, a kroz posebne radionice i aktivnosti obilježili su Dan voda i Dan planeta Zemlje kao važne dane u kojima se posebna pozornost pridaje vodi i zemlji – elementima koje često uzimamo zdravo za gotovo. Posebna se pažnja usmjerila na zaštićene životinje Republike Hrvatske te je održan Tjedan zaštićenih životinja tijekom kojega se u učionicama razredne nastave škole kroz igru i zabavu poticao razvoj svijesti prema ugroženim i zaštićenim životinjama Lijepe naše.
Na međunarodnoj razini projekta održana je ukupno 51 aktivnost povodom Međunarodnog dana planeta Zemlje. Učenici su sijali i sadili voće i povrće, sadili voćke i stabla, čistili školski okoliš, pravili kompost, izrađivali edukativne postere, zero-waste proizvode i trofeje od ponovno upotrijebljene plastike, pisali pjesme i akrostihove, slikovnice i e-zbirke priča i pjesama te sudjelovali u kvizovima znanja i osvajali nagrade. Povodom Svjetskog dana voda održano je 35 radionica i aktivnosti, uključujući predavanja, akcije čišćenja riječnih obala u blizini škole, radionice pročišćavanja vode, izrade vijesti, izrade edukativnih postera s rezultatima istraživanja, izradu panoa i sudjelovanje u tematskim igrama.
Kroz aktivnosti protezala se i uporaba različitih digitalnih alata i različiti mediji poput alata za igrifikaciju, alata za izradu kvizova i alata za izradu postera. Tako se tehnologija i novi mediji koristila na svrsishodan način. Konačni proizvod projekta bit će zajednička e-knjiga. Prilikom stvaranja priča za e-knjigu surađivali su s najnovijom tehnologijom umjetne inteligencije, alatima ChatGPT i DALL-E 2 koji su im pomogli u generiranju sadržaja i ilustracija za priče. Tako se potakla kvalitetna i svrsishodna uporaba umjetne inteligencije. Naglasak se također stavio i na negativne učinke korištenja i zloupotrebu takvih alata kako bi se podigla svijest o pravilnoj upotrebi novih tehnologija.